CTR

  • Raport IAB: narzędzia graficznej reklamy online

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie online? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: standard banner, rich-media oraz rich-media z wideo.  więcej
    15-01-2012, 12:44, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • ContentStream - sposób na zwiększenie dochodów z witryny od NetSprint.pl


    © BVI Media - Fotolia.com
    NetSprint.pl wprowadza na rynek rozwiązanie dla wydawców serwisów internetowych - ContentStream. Narzędzie marketingu online ma być alternatywą w stosunku do Google'a i Facebooka, zwiększając możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych.  więcej
    16-11-2011, 23:07, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Popularne strony na Facebooku - mało kliknięć

    Mniej niż jeden na tysiąc fanów klika w linki, które publikowane są na stronach w Facebooku "lubianych" przez ponad 100 tysięcy osób - wynika z analizy EdgeRank Checker.  więcej
    15-11-2011, 15:38, Adrian Nowak, Technologie
  • Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.  więcej
    14-07-2011, 21:02, paku, Technologie
  • adStandard 2011: Co trzeci internauta blokuje reklamy


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 1,5 mld zł wydaje się w Polsce na reklamę w sieci. Internauci reklam generalnie nie lubią, ale są w stanie docenić przekazy z humorem. Najpopularniejszymi branżami reklamującymi się w polskiej sieci w 2010 r. były "Finanse" oraz "Telekomunikacja" - wynika z raportu adStandard 2011 przygotowanego przez Internet Standard.  więcej
    23-03-2011, 10:06, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Skuteczność reklam nie zależy od kliknięć


    © cathyclapper2 - istockphoto.com
    Kliknięcia w banery nie pokazują rzeczywistej skuteczności przekazu reklamowego w internecie. Bardzo ważne, choć często niedoceniane w mierzeniu efektów kampanii reklamowych online, jest świadome obcowanie internauty z reklamą - udowadnia firma Eyeblaster w badaniu "Trends in Time and Attention in Online Advertising".  więcej
    28-08-2009, 21:45, Michał Duda, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930