NetSprint.pl wprowadza na rynek rozwiązanie dla wydawców serwisów internetowych - ContentStream. Narzędzie marketingu online ma być alternatywą w stosunku do Google'a i Facebooka, zwiększając możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych.
reklama
ContentStream umożliwia właścicielom mniejszych serwisów internetowych na emitowanie boksów z dobranymi kontekstowo linkami do treści publikowanych na innych portalach. W ten sposób mogą oni udostępniać swoim czytelnikom codzienny "przegląd prasy" na interesujące ich tematy. Bezpośrednią korzyścią właścicieli witryn emitujących ContentStream ma być możliwość wzbogacenia zawartości swoich serwisów oraz otrzymania wynagrodzenia za każde kliknięcie w link do promowanego artykułu.
Tekstowa forma boksów ContentStream, ich wizualne dopasowanie do serwisu oraz kontekstowy dobór treści mają sprawić, że użytkownicy będą odbierać je jako atrakcyjne merytorycznie urozmaicenie witryny, a nie jak kolejną reklamę. Tym samym chętnie mają w nią klikać, chcąc dowiedzieć się czegoś więcej na interesujący ich temat. Według testów NetSprint.pl treści takie miały notować wysoki, nawet kilkuprocentowy współczynnik CTR.
Jednocześnie ContentStream wychodzi naprzeciw potrzebom dużych wydawców, umożliwiając im zarówno stałe promowanie poszczególnych sekcji portalu, jak i natychmiastowe reagowanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez ich reklamodawców. Kluczem do efektywności systemu ma być bardzo niska, porównywalna z realnymi nakładami na działania SEO, cena minimalna za pojedyncze przekierowanie oraz łatwość zarządzania akcją promocyjną.
- Wierzymy, że ContentStream stanie się dla użytkowników znaczącym ułatwieniem w nawigacji po internecie. Często, czytając jakąś historię, w naturalny sposób chcemy poznać różne punkty widzenia na ten sam temat. My chcemy maksymalnie to uprościć - mówi Artur Banach, prezes NetSprint.
Aby przystąpić do programu jako wydawca, należy założy konto i zaakceptować regulamin usługi. Następnie zdefiniować nazwę, kategorię tematyczną oraz wielkość boksu, który będzie wyświetlany w naszym serwisie. Ostatnim etapem przed wyemitowaniem boksów jest określenie sposobu doboru treści. Wydawca w zależności od charakteru swojego serwisu ma do dyspozycji 3 rodzaje tego doboru: kontekstowy, oparty o słowa kluczowe i mieszany.
Dostawca treści z kolei wskazuje sekcje portalu, które chce promować, stawkę CPC, a także deklaruje budżet. System automatycznie pobiera artykuły z portalu, analizuje je i wyświetla linki do nich na pasujących tematycznie witrynach. System pozwala również dostawcy treści na samodzielne targetowanie przekazu za pomocą wielu narzędzi dostępnych w panelu.
Przykładowe działanie boksów ContentStream oraz szczegółowy opis działania dostępny jest na stronie: contentstream.pl/jak-to-dziala
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|