zakupy w internecie

  • Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?


    Tima Miroshnichenko
    Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma  zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, to sam początek, kiedy to o istnieniu firmy wie głównie brand manager. Jak trudno jest odnieść sukces, może świadczyć fakt, że przeciętny konsument potrafi wymienić z nazwy jedynie kilkanaście marek. Pytanie zatem brzmi – co zrobić, aby się w tym gronie znaleźć?  więcej
    23-09-2021, 10:30, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak robić bezpieczne zakupy online i nie dać się naciąć na fałszywy sklep?


    John Schnobrich
    W dobie pandemii zakupy internetowe stały się bardzo popularne. Szybkość oraz prostota to główne atuty zakupów online. Niestety na wzroście popularności skorzystały osoby, które próbują oszukać klientów. Jeżeli zastanawiasz się jak robić bezpieczne zakupy online i nie dać się naciąć na fałszywy sklep, to jesteś w dobrym miejscu.  więcej
    31-08-2021, 15:10, Artykuł poradnikowy, Bezpieczeństwo
  • Polacy stworzyli serwis, gdzie za wszystko zapłacisz kryptowalutą


    paybtc
    Zakupy spożywcze, ubrania, zabawki, sprzęt elektroniczny czy nowy samochód, a w przyszłości również usługi – za to wszystko użytkownicy nowego marketplace będą mogli zapłacić w kryptowalutach. To pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, a jego twórcami są Polacy. Firma wkrótce rozpocznie emisję swoich tokenów, które zapewnią indywidualnym inwestorom możliwość uzyskania dochodu pasywnego.  więcej
    08-06-2021, 14:26, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?


    famveldman
    Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów?  więcej
    25-05-2021, 12:11, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Oczekiwania konsumentów względem odroczonych płatności


    Andrey Popov
    Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych. W 2020 roku, transakcje w sieci osiągnęły 14% udziału całego handlu detalicznego w kraju. W porównaniu do rynków europejskich, Polska ma wciąż duży potencjał, tym bardziej że obecnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje w online.  więcej
    11-05-2021, 10:55, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Jedna czwarta wszystkich zakupów w e-commerce jest odsyłana z powrotem


    Andrea Piacquadio
    Jak się przed tym chronić i uniknąć sytuacji, w której kłopotliwe chargebacki mogą naruszyć płynność finansową sprzedawców?  więcej
    01-04-2021, 14:45, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Jeśli Twojego biznesu nie ma w e-commerce to z dużym prawdopodobieństwem gorzej Ci się wiedzie


    Sirichai
    Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma Cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej Ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się, choć odrobinę zdigitalizować. Z najnowszego badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego 2021 roku wynika,  że 60% Polaków kupuje regularnie w sieci, przy czym 35% kupuje przynajmniej raz w tygodniu.  więcej
    12-03-2021, 10:00, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Sprzedawcy internetowi szukają sposobu na porzucone koszyki

    Tylko co piąty konsument kończy rozpoczęte zakupy w sieci. Pozostali, najczęściej licząc na lepszą ofertę, porzucają koszyk – wynika z ostatniego raportu firm Shoper i SMSAPI. Ich badanie dotyczące komunikacji sklepów internetowych może być dla sprzedawców wskazówką, która pomoże ograniczyć wykruszanie się klientów na ostatniej prostej.  więcej
    23-02-2021, 12:43, , Biznes, Finanse i Prawo
  • 10 grudnia to Dzień Darmowej Dostawy - ostatni bezpieczny termin na zrobienie w internecie przedświątecznych zakupów

    10 grudnia to ostatni bezpieczny termin na zrobienie w internecie przedświątecznych zakupów, jeśli chcemy aby doszły na czas. Dzień Darmowej Dostawy to cykliczne święto e-commerce. Biorą w nim udział zarówno małe rzemieślnicze sklepy, jak i duże sieciówki. W tegoroczną edycję zaangażowało się już około 1000 sklepów.  więcej
    10-12-2020, 09:11, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 60 proc. e-klientów kupuje prezenty przez smartfona

    Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 proc. względem poprzedniego roku. Przyspiesza szczególnie handel mobilny, bo konsumenci z galerii przenieśli się na kanapy i z poziomu smartfona kupują prezenty na święta. Dlaczego preferują sklepy online od stacjonarnych? Decydują się na dostawę do domu czy wolą BOPIS? Jakie produkty wybiorą na święta, czy skuszą ich mobilne reklamy i co zadecyduje o tym, ile finalnie wydadzą pieniędzy?  więcej
    04-12-2020, 11:39, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Ile czasu jesteś w stanie poczekać na paczkę zamówioną online?

    "W styczniu na konferencji z okazji 20-lecia CBRE jeden z naszych prelegentów podkreślał, że szybki czas dostawy to rewolucja, z którą będziemy musieli się zmierzyć już niedługo. Wskazano wtedy, że w Chinach idealny oczekiwany czas od zamówienia do dostarczenia produktów to 4 godziny. Wtedy to było szokujące, teraz zdecydowanie mniej" - mówi Beata Hryniewska, szefowa Działu Powierzchni Magazynowych i Logistyki w CBRE. Polacy nie tylko przyzwyczaili się do zakupów online, ale zaczęli podnosić im poprzeczkę.  więcej
    03-12-2020, 16:38, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Najczęstsze problemy podczas zakupów przez social media


    Asier Romero / Shutterstock
    Komu się nie zdarzyło kliknąć w reklamę na Facebooku, Instagramie, TikToku czy na innym portalu społecznościowym? Oferty i zdjęcia kuszą – szczególnie w okresie przedświątecznej gorączki zakupowej. Niektórzy pod ich wpływem dokonują szybkich zakupów. Europejskie Centrum Konsumenckie, działające przy UOKiK, otrzymuje zgłoszenia od konsumentów, dla których takie transakcje nie skończyły się szczęśliwie.  więcej
    03-12-2020, 12:28, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Lista podejrzanych sklepów internetowych. Sprawdź zanim zrobisz zakupy!


    CyberRescue
    W tym roku Black Friday i listopadowe promocje będą wyglądały zupełnie inaczej. Pandemia koronawirusa sprawiła, że sklepy całkowicie przeniosły swoją sprzedaż do internetu. Niestety wykorzystują to cyberprzestępcy, codziennie tworząc fałszywe sklepy internetowe.  więcej
    27-11-2020, 12:40, pressroom , Bezpieczeństwo
  • 5 trików, które ułatwią zakupy online na Black Friday


    Stanisic Vladimir
    Nowe obostrzenia związane z pandemią sprawią, że większość Polaków 27 listopada skorzysta z promocji Black Friday przez internet. Poznaj narzędzia online, które pozwolą Ci znaleźć wyłącznie prawdziwe zniżki od zaufanych sklepów i to zaskakująco szybko.  więcej
    25-11-2020, 13:40, Artykuł poradnikowy, Porady
  • 3 na 4 internautów co najmniej raz w miesiącu robi zakupy online


    Blue Media
    Epidemia koronawirusa wpływa na zmianę nawyków zakupowych. Już 76% osób korzystających z internetu wybiera się na zakupy online co najmniej raz w miesiącu, a tylko 4% deklaruje, że nie robi tego w ogóle. Klienci w sklepach wirtualnych najczęściej kupują ubrania, sprzęt RTV/AGD oraz kosmetyki i perfumy. Żywność zamawia już co dziesiąta osoba – wynika z badania zleconego przez CBRE.  więcej
    24-11-2020, 17:12, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Dokonaj darmowego e-zwrotu z Pocztą Polską i wymień prezenty na te właściwe!


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według analiz prowadzonych przez Pocztę Polską, Polacy coraz częściej korzystają z możliwości odesłania zakupionego towaru. W ciągu ostatnich jedenastu miesięcy placówki pocztowe zrealizowały o 92% więcej e-zwrotów niż w ubiegłym roku. Zwiększa się również liczba sklepów, które pozwalają swoim klientom na tego typu działania. Czy więc nietrafiony prezent możemy odesłać bez konsekwencji finansowych? W jakim terminie należy dokonać zwrotu towaru, by został on zaakceptowany przez e-sklep?  więcej
    30-12-2019, 23:08, jug, Internauci
  • Promocje na Black Friday - niepowtarzalna okazja czy chwytliwy zabieg sklepów i producentów?

    W piątek 29 listopada obchodzimy tzw. Black Friday, dzień na który czekają wszyscy miłośnicy zakupów. Tradycja ta przybyła do nas z Ameryki. Z tej okazji w sklepach pojawiają się wyprzedaże i kuszące promocje, które jak się okazuje nieraz są po prostu chwytem marketingowym. Czy Polacy również hucznie obchodzą Czarny Piątek?  więcej
    25-11-2019, 07:44, jug, Internauci
  • Promocje na Black Friday - niepowtarzalna okazja czy chwytliwy zabieg sklepów i producentów?

    W piątek 29 listopada obchodzimy tzw. Black Friday, dzień na który czekają wszyscy miłośnicy zakupów. Tradycja ta przybyła do nas z Ameryki. Z tej okazji w sklepach pojawiają się wyprzedaże i kuszące promocje, które jak się okazuje nieraz są po prostu chwytem marketingowym. Czy Polacy również hucznie obchodzą Czarny Piątek?  więcej
    25-11-2019, 07:44, jug, Internauci
  • 56,6 mln transakcji BLIK w trzecim kwartale 2019

    BLIK zamyka trzeci kwartał 2019 roku ze wzrostami we wszystkich kanałach. Blisko 40 mln. transakcji odnotowano w ecommerce. Rok do roku to wzrost o 126 proc. Płatności za zakupy w internecie stanowiły w tym okresie 70 proc. wszystkich transakcji BLIKIEM. Łącznie użytkownicy wykonali 56,6 mln płatności w ciągu ostatnich trzech miesięcy.  więcej
    22-11-2019, 17:35, jug, Technologie
  • Co i kto czyha na nas w Black Friday? Cyberbezpieczeństwo a święto zakupów


    od dot.pr
    Zbliża się Czarny Piątek, czyli dzień wyprzedaży i początek przedświątecznego sezonu zakupowego. Jednak Black Friday, to nie tylko dobra okazja, by uzupełnić szafę. W ten dzień uśpiona czujność konsumentów, otwiera drzwi dla wszelkiego rodzaju cyberprzestępców. O czym warto pamiętać, by nie dać się oszukać? W jaki sposób zachować ostrożność przeglądając internetowe oferty?  więcej
    20-11-2019, 11:07, jug, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS