Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gemius

  • 94 proc. Polaków kupujących online wybiera Paczkomaty jako formę dostawy


    InPost
    Najnowsze badanie przeprowadzone przez agencję Kantar ujawnia wysoką popularność usług InPost wśród polskich internautów korzystających z zakupów online. Wyniki wskazują na dominującą pozycję firmy w sektorze dostaw e-commerce.  więcej
    26-06-2024, 10:22, Henryk Warecki, Pieniądze
  • Koniec papierowego miesięcznika 'Komputer Świat'

    Na początku sierpnia ukaże się ostatnie papierowe wydanie miesięcznika „Komputer Świat”. Po 24 latach obecności magazynu na rynku, wydawca skupi się na rozwijaniu treści redakcyjnych oraz ich subskrypcji w Internecie.  więcej
    22-06-2022, 11:26, pressroom , Pieniądze
  • 77 proc. użytkowników internetu z Polski kupuje online


    Andrea Piacquadio
    Odsetek Polaków robiących zakupy w sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią COVID-19.  więcej
    28-09-2021, 15:39, pressroom , Pieniądze
  • W Polsce paczkomaty są już popularniejsze od kurierów


    WDnet Studio
    Według raportu Gemius, 61% kupujących w internecie deklaruje, że Paczkomaty są najczęściej wybieraną formą dostawy. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 9 punktów procentowych w porównaniu do wyników raportu za 2019 rok. Po raz pierwszy w historii Paczkomaty pobiły w popularności dostawy kurierem, które wybiera 55% badanych – jest to pierwszy tego typu wynik na świecie, informuje producent urządzeń.  więcej
    22-07-2020, 10:32, pressroom , Pieniądze
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Czy łatwo nam się wyplątać z sieci?


    KPG_Payless / Shutterstock
    Cieplejsza pogoda nie powstrzymuje polskiego użytkownika przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Polaków. Według analizy PBI Gemius łącznie wykonaliśmy ponad 57 mld odsłon.  więcej
    11-06-2019, 20:49, Nika, Lifestyle
  • Zwycięzcy polskiego internetu w maju 2019


    ISebyI / Shutterstock
    Liczba internautów w Polsce w maju 2019 roku wyniosła ogółem 28,3 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,8 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,3 mln.  więcej
    10-06-2019, 23:25, Nika, Media
  • Trzy pokolenia Polaków w sieci - zbadane i porównane


    Syda Productions / Shutterstock
    Internetowa rewolucja, która dokonała się na naszych oczach w ciągu ostatnich 20 lat, wpłynęła na nasze przyzwyczajenia i styl życia w sposób fundamentalny. Jak wygląda konsumpcja internetu wśród trzech pokoleń Polaków: 20-latków, 40-latków oraz 60-latków. Gdzie możemy znaleźć podobieństwa a gdzie różnice w sposobie korzystania z tego medium?  więcej
    29-05-2019, 20:11, Nika, Lifestyle
  • Najwięksi polskiego internetu w kwietniu 2019


    shutterstock.com
    Liczba internautów w Polsce w kwietniu 2019 roku wyniosła ogółem 28,2 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) liczba użytkowników doszła do 22,6 mln, a na urządzeniach mobilnych liczyła (smartfony i tablety) 24,2 mln. Którzy wydawcy i jakie aplikacje cieszyły się największą popularnością?  więcej
    08-05-2019, 19:26, Nika, Pieniądze
  • Nowe cechy socjodemograficzne w znanym badaniu


    © maotun - Fotolia.com
    Wprowadzano nowe cechy do budowy grup celowych w badaniu Gemius/PBI: obecność w gospodarstwie domowym dzieci w określonym wieku, osób starszych oraz informację o fakcie robienia codziennych zakupów. Dzięki tej aktualizacji badanie wzbogacone zostanie o niedostępne dotąd dane.  więcej
    08-04-2019, 22:51, Nika, Pieniądze
  • Co, ile i na czym? Polski internet w lutym 2019


    Franceso83/Shutterstock
    Liczba internautów w Polsce w lutym 2019 roku wyniosła ogółem 28,5 mln, z czego z komputerów osobistych i laptopów korzystało 23,1 mln osób, a z urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) 24,3 mln. Którzy wydawcy okazali się tym razem najpopularniejsi? I jakie domeny oraz aplikacje cieszyły się największym zainteresowaniem rodaków?  więcej
    11-03-2019, 22:58, Nika, Pieniądze
  • Polak coraz mniej "pecetowy" za to "mobilniejszy"


    Syda Productions
    Coraz więcej Polaków korzysta z urządzeń mobilnych. Era post-PC objęła także kraj nad Wisłą. Aby nie mieć co do tego wątpliwości, z początkiem 2019 roku warto spojrzeć na uaktualnione statystyki. Pomocne w tym względzie są dane z badania Gemius/PBI.  więcej
    01-02-2019, 13:19, Nika, Lifestyle
  • "Festiwal wyprzedaży" na chińskiej platformie


    © - gmutlu - istockphoto.com
    Podczas gdy Polacy 11 listopada świętowali 100-lecie niepodległości, Chińczycy już po raz kolejny obchodzili Dzień Singla. Z tej okazji, tamtejsze sklepy przygotowują dla klientów wiele promocji – nie inaczej było w tym roku. Jedna z największych platform e-commerce, przygotowała nawet Global Shopping Festival.  więcej
    26-11-2018, 22:49, Nika, Pieniądze
  • Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień - które mistrzostwa wygrały w sieci?


    PIRO4D/pixabay
    W tym roku odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (14 czerwca – 15 lipca), a drugim Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn w Turynie (9-30 września). Które z tych wydarzeń cieszyły się większym zainteresowaniem Polaków?  więcej
    05-11-2018, 22:27, Nika, Media
  • Rośnie nasz apetyt na mrożonki


    Congerdesign
    Rynek mrożonych produktów rośnie w Polsce jak na drożdżach. Polacy kupują rocznie już 92 mln kg mrożonej żywności, przeznaczając na nią około 770 mln zł. Trend sprzedaży produktów przez internet oraz rosnąca popularność mrożonek przyczynia się do powstawania coraz większej ilości e-sklepów oferujących tego typu produkty.  więcej
    12-09-2018, 19:29, Nika, Pieniądze
  • Wydawcy i domeny - co najchętniej odwiedzali i z czego korzystali polscy internauci w sierpniu 2018?


    Shutterstock.com
    Liczba internautów w Polsce w sierpniu 2018 roku wyniosła ogółem 27 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) 22,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,3 mln. Które witryny najchętniej odwiedzali użytkownicy internetu, z jakich programów korzystali oraz jakie domeny okazały się w ubiegłym miesiącu najpopularniejsze?  więcej
    11-09-2018, 10:15, Nika, Pieniądze
  • Przeczekiwanie bloków reklamowych ze smartfonem w ręku, czyli o tym jak świat tv miesza się z rzeczywistością online


    TMSTBCH
    Ponad 90% polskich internautów w czasie reklam telewizyjnych korzysta ze smartfona. Jedna trzecia przegląda w tym czasie serwisy społecznościowe, a co piąty użytkownik sieci gra w gry - tak wynika z najnowszego badania dotyczącego współzależności między korzystaniem z internetu i telewizji.  więcej
    20-06-2018, 17:29, Nika, Lifestyle
  • Które przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?

    Gemius sprawdził popularność przeglądarek Chrome, Firefox i Opery w 13 krajach, tj.: w Polsce, na Ukrainie, w Rosji, na Białorusi, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Mołdawii, Serbii, Bułgarii, Turcji i Luksemburgu. Przeanalizowano liczbę odsłon, którą za pomocą tych przeglądarek wykonali internauci korzystający z komputerów osobistych i laptopów.  więcej
    21-05-2018, 13:49, Nika, Pieniądze
  • Kto klika w reklamy online? Raport gemiusAdMonitor


    pexels.com
    Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?  więcej
    12-04-2018, 10:41, _, Pieniądze
  • Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?


    Shutterstock.com
    Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w kampanie reklamowe branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa. Więcej informacji na temat środkowoeuropejskiego rynku reklamy online dostarcza raport gemiusAdMonitor.  więcej
    28-09-2017, 14:31, mg, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)