Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Aviva

  • Abonament Telemedico dla użytkowników MojejAvivy


    metamorworks
    Aviva nawiązała współpracę z Telemedico, dzięki czemu klienci korzystający z portalu MojaAviva mogą wykupić na preferencyjnych warunkach łatwy dostęp do lekarza. Skorzystają z oferty partnerskiej, płacąc tylko 14 zł miesięcznie za nielimitowaną opiekę internisty i pediatry.  więcej
    29-04-2021, 17:08, pressroom , Pieniądze
  • Najlepsze chatboty "pracujące" w branży finansowej

    Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne czy kasy oszczędnościowo-kredytowe na całym świecie testują chatboty. Jak wykorzystują ich potencjał?  więcej
    06-11-2018, 15:56, Nika, Pieniądze
  • Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?


    inxti / Shutterstock.com
    Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów?  więcej
    02-08-2018, 19:32, Nika, Pieniądze
  • Jak zmienia się cykl życia i rynek pracy w Polsce?

    Lata nauki, kilkadziesiąt lat pracy w jednej branży często u jednego pracodawcy i emerytura. Tak do niedawna wyglądało życie większości Polaków. Ten świat zmienił jednak postęp technologiczny i globalizacja gospodarki. Czas więc zmienić również myślenie o edukacji, karierze, zarabianiu, oszczędzaniu i emeryturze.  więcej
    21-05-2018, 23:23, Nika, Pieniądze
  • Nowy trend komunijny - lokata na przyszłość dziecka zamiast tradycyjnego prezentu


    Andi_Graf/pixabay
    Jak wynika z najnowszego badania wśród Polaków rośnie otwartość na upominki finansowe. 2 na 3 respondentów uważa, że wpłata pieniędzy na przyszłość dziecka – na przykład na edukację – to lepszy pomysł niż kupno kolejnego prezentu.  więcej
    10-05-2018, 17:23, Nika, Lifestyle
  • Bezpieczny wizerunek


    hidesy @ istockphoto.com
    Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING – wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez agencję PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem Press.  więcej
    27-10-2011, 11:01, komunikat prasowy, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)