Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Każda kancelaria prawna powinna stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby zagwarantować właściwą ochronę wrażliwych danych klientów. Mowa tutaj przede wszystkim o wszelkiego rodzaju dokumentach i umowach zawieranych zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy np. podczas fuzji, przejęć, działań inwestorskich czy audytów. Udostępniane przez kancelarię dane muszą być odpowiednio chronione, w czym nieocenione staje się rozwiązanie Virtual Data Room.

Bezpieczeństwo danych klienta w kancelariach prawnych

Virtual Data Room dla branży prawniczej i nie tylko 

Udostępnianie wrażliwych danych wiąże się z dużym ryzykiem. Poufne informacje mogą bowiem trafić w niepowołane ręce, co z kolei może prowadzić do wielu potencjalnie niebezpiecznych sytuacji. Virtual Data Room to aplikacja zapewniająca wysokie standardy bezpieczeństwa, z której coraz więcej korzystają kancelarie prawnicze na całym świecie. Mowa o systemie, który zapewnia najwyższy poziom zabezpieczeń podczas udostępniania m.in. dokumentów firmowych, poufnych informacji. Narzędzie to wpływa też bezpośrednio na jakość i szybkość wykonywanej pracy.

Z perspektywy kancelarii prawniczej najważniejsza jest reputacja i wizerunek, dlatego też warto postawić na rozwiązania, które dedykowane są wszystkim firmom prawniczym i to niezależnie od prowadzonej działalności. Virtual Data Room dostarczane przez firmę Fordata - https://fordata.pl/ to przede wszystkim skuteczne zabezpieczenie przepływu dokumentacji między jasno określonymi osobami, usprawnienie komunikacji zespołowej i monitoring aktywności użytkowników. Dzięki VDR można nadawać i blokować dostęp do dokumentów, a także weryfikować, kto aktualnie je przegląda. 

VDR to w praktyce m.in.: 

  • pełna ochrona danych osobowych klientów,
  • ochrona tzw. tajemnicy zawodowej, 
  • realny wpływ na reputację firmy,
  • szyfrowana i intuicyjna w obsłudze przestrzeń
  • przyspieszona realizacja procesów transakcyjnych. 

Virtual Data Room wsparciem polskich kancelarii prawnych 

Kancelarie prawne każdego dnia analizują i przekazują pliki oraz dokumenty, w których znajdują się wrażliwe i poufne dane klientów. Co więcej, proces takiej komunikacji musi być właściwie udokumentowany i przechowywany w bezpiecznym miejscu. Wykorzystanie Virtual Data Room w kancelarii prawnej, to nieocenione wsparcie w codziennej pracy. 

Narzędzie to charakteryzuje się m.in.: 

  • intuicyjną obsługą,
  • dostępną polską wersją językową, 
  • elastycznością użytkowania,
  • zgodnością z polskim prawem, RODO czy wymogami banków, 
  • stałą pomocą Działu Obsługi Klienta, 
  • brakiem konieczności instalacji oprogramowania (SaaS),
  • możliwością wykorzystania, np.w projektach M&A lub w ramach audytów prawnych.

Warto wiedzieć, że VDR to również narzędzie dedykowane firmom, które napotykają trudności z wdrożeniem rozwiązań z zakresu nowych technologii. W ten sposób rozwiązany zostaje problem bariery językowej i związanych z tym trudności użytkowania. Co więcej, jest to także alternatywa dla serwerów FTP czy aplikacji typu Dropbox — VDR cechuje się bowiem znacznie wyższym poziomem bezpieczeństwa oraz pełną zgodnością z polskim ustawodawstwem i RODO.

 

Foto: Freepik, treść: materiał partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *