wirtualny asystent

  • Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta coraz powszechniejsza


    © Kurhan - Fotolia.com
    Sztuczna inteligencja przyszłością? Nie, to już codzienność! Jak informuje ostatnie doniesienie Massachusettts Institute of Technology, 90% firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży.  więcej
    28-11-2018, 19:30, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja jako wiodący czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja to obecnie jedno z najgorętszych haseł w świecie technologii i biznesu. Choć najczęściej mówi się o niej w kontekście spektakularnych przedsięwzięć, takich jak wprowadzanie do ruchu ulicznego autonomicznych samochodów czy wdrażanie przez serwisy społecznościowe systemów rozpoznawania twarzy, z powodzeniem wykorzystuje się ją również w handlu internetowym. Najczęściej mowa wówczas o uczeniu maszynowym (ang. machine learning).  więcej
    12-01-2018, 15:47, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.