Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

telefoniczny spam

  • Jak ochronić swój telefon przed spamem?


    Unsplash
    Prawdopodobnie każdy z nas przynajmniej raz doświadczył momentu, w którym otrzymał irytujący, zakłócający spokój lub po prostu niecodzienny telefon od dziwnego, nieznanego numeru, który w trakcie rozmowy okazał się być jedynie kolejnym telefonicznym spamem, na przykład zachęcającym do udziału w pokazie, promocji lub innym handlowym przedsięwzięciu. Zanim zielona słuchawka została zaznaczona, w głowie odbiorcy pojawiały się różnego rodzaju pytania: co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer... Odpowiedzi na te pytania są na wyciągnięcie ręki. Wyjaśniamy, jak sprawdzić właściciela numeru telefonu i jak ochronić się przed telefonicznym spamem.  więcej
    31-01-2024, 11:21, Artykuł poradnikowy, Bezpieczeństwo
  • Rejestracja numeru na kartę oznacza zgodę na kontakt marketingowy? Dalej o spamie telefonicznym

    Rejestrując numer na kartę możesz całkiem nieświadomie udzielić zgody na kontakt w celu marketingowym. Uważaj zatem. Poza tym Czytelnicy donieśli nam o kolejnych pomyłkach, które przy kontaktach w celu marketingowym jakoś tak... lubią się zdarzać.  więcej
    27-01-2017, 10:14, Marcin Maj, Pieniądze
  • Niewyraźne zgody i wyraźne pomyłki czyli jak nachalny telemarketing wymyka się przepisom

    Nawet zgłoszenie awarii internetu może być uznane za zgodę na kontakt w celach marketingowych. Tak przynajmniej wynika z doświadczenia naszego Czytelnika. Inny Czytelnik miał problem z operatorem, któremu można podrzucić właściwie dowolny numer telefonu wraz ze "zgodą".  więcej
    19-01-2017, 15:00, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak dotrzeć z kampanią telefoniczną do użytkowników nie narażając się na kary UKE


    Shutterstock.com
    Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami. Między innymi w celu poprawy ochrony praw konsumentów 25 grudnia 2014 r. weszła w życie ustawa, która wprowadziła zakaz kontaktowania się z abonentem lub użytkownikiem końcowym drogą telefoniczną w celach marketingowych, jeśli dzwoniący nie dysponuje zgodą na taki kontakt.  więcej
    21-09-2015, 20:54, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)