Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż internetowa

  • Pomysł na biznes - od czego zacząć?

    Założenie własnego biznesu jest dziś tak proste jak nigdy wcześniej. Dzięki temu, że wiele usług można świadczyć za pośrednictwem Internetu, nie musisz nawet wychodzić z domu, aby zarejestrować firmę i znaleźć klientów. Co więcej, pracować możesz z każdego miejsca na świecie. Aby zyskać zawodową niezależność, potrzebujesz tylko dobrego pomysłu na biznes. Jak go znaleźć?  więcej
    31-08-2022, 10:32, Artykuł poradnikowy,
  • Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. Jak e-commerce może skorzystać z tej informacji?


    wk1003mike / shutterstock
    Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny ułatwić nawigację na stronie, udostępnić przesyłki za pobraniem i różne formy kontaktu. Co jeszcze można zrobić, aby pozyskać klienta seniora?  więcej
    31-12-2018, 14:43, Nika, Pieniądze
  • E-commerce a mobile. Mobile Trends Conference for e-commerce

    Prowadzisz sklep internetowy? Zajmujesz się marketingiem, sprzedażą lub designem? Nie może Cię zabraknąć we wrześniu w Krakowie! Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej.  więcej
    05-07-2018, 08:47, Patronat medialny, Pieniądze
  • Przygoda ze sprzedażą internetową


    sellingo.pl
    Każda osoba, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę na rynku sprzedaży internetowej styka się z podobnymi problemami. Należy pamiętać, że sam rozruch sklepu internetowego jeszcze nie gwarantuje sukcesu i właśnie tutaj rozpoczynają się przysłowiowe "schody".  więcej
    03-03-2017, 08:15, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, nie zamierza dokonać zakupu

    Raport "Nowe spojrzenie na handel" (Reimagining Commerce), przygotowany przez firmę Episerver, prezentuje zachowania konsumentów i ich oczekiwania wobec marek. Z raportu wynika, że 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, kieruje się innymi powodami niż dokonanie zakupu.  więcej
    24-01-2017, 21:56, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)