Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej. 13-14 września 2018 roku w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja, jak robić to właściwie. To jedyna konferencja, podczas której specjaliści branży e-commerce i mobile łączą siły, by omówić nowe trendy w gronie innych ekspertów.
Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.
Ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce, praktyczne wskazówki do wdrożenia we własnym biznesie, poparte konkretnymi przykładami i danymi, panel dyskusyjny oraz sesja Q&A, dające szansę na lepsze nawiązanie interakcji, a na deser wyjątkowy networking, z którego Mobile Trends słynie od lat.
Nowa formuła
Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce, dzięki czemu uczestnicy poznają najnowsze trendy oraz zagadnienia dotyczące tej tematyki. Wieczorem natomiast wszyscy zostaną zaproszeni na imprezę integracyjną, gdzie w luźnej atmosferze będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe. Drugiego dnia nastąpi z kolei podział na dwie ścieżki:
- Projektowanie/UX/design (dla twórców rozwiązań mobilnych w e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań).
- Marketing/reklama/sprzedaż (dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).
Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy. Tradycyjnie odbędzie się także quiz wiedzy o mobile z nagrodami dla najlepszych uczestników.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. Jako uczestnik można zdobyć ich 10. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska (więcej informacji).
Prelegenci z Polski i zagranicy
Znamy już większość prelegentów, którzy pojawią się na scenie we wrześniu. Będą to m. in.:
- Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na smartfonach i tabletach, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem. Chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce.
- Paul Swaddle (Pocket App), pracujący w branży mobilnej od ponad 15 lat, współzałożyciel Pocket App, wiodącego dewelopera aplikacji w Wielkiej Brytanii, mentor oraz sędzia w programie telewizyjnym BBC. Na podstawie swoich doświadczeń opowie, w jaki sposób można wykorzystać aplikacje do poprawy wydajności, produktywności i optymalizacji kosztów.
- Raluca Radu (GPeC & ANSWEAR), Country Manager z Answear posiada rozległe 13-letnie doświadczenie w strategiach cyfrowych dla biznesu online i marketingu internetowego, opowie o rynku mobilnym w swoim kraju i porówna go z innymi państwami europejskimi. Przedstawi 10 praktycznych wskazówek dotyczących user experience na urządzeniach mobilnych, które poprze własnymi przykładami.
- Artur Jabłoński (arturjablonski.com), którego nie trzeba przedstawiać osobom zajmującym się marketingiem internetowym, znający każdą tajemnicę udanej kampanii na Facebook’u, zwłaszcza pod kątem mobile. Opowie o tworzeniu skutecznej sprzedażowo reklamy.
- Maciek Ziemczonek (Domodi), od lat specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu. Pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, a wie o tym naprawdę dużo.
- Maciej Żyto (RTV euro AGD), z 18-letnim doświadczeniem w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobytym w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Przedstawi kilka konkretnych przykładów i wskazówek ze swojej pracy.
- Adam Wesołowski (Ladder.io), jedyny w Polsce marketing ekspert w programie Google Developers Experts. Opowie o działaniach Growth Marketing'owych (Growth Hacking) w rozwoju aplikacji mobilnych.
- Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów. Opowie o Progressive Web Apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej.
- Kasper Szymanski (SearchBrothers.com), jeden z nielicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania. Wyjątkowo poprowadzi on sesję Q&A dotyczącą Google i SEO.
- Tomasz Woźniak (Future Mind), współwłaściciel i prezes firmy Future Mind, wykładowca, który wciąż czynnie uczestniczy w procesach tworzenia innowacyjnych produktów dla swoich klientów. Podczas wystąpienia wyjaśni, jak strategicznie podejść do wdrożenia kanału mobilnego w swojej organizacji.
- Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Jak zwykle swoją ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami.
- Sebastian Malczyk (Miquido), pomagający zmieniać pomysły w funkcjonalne oprogramowania za pomocą dobranych do tego właściwych technologii i narzędzi. Pokaże jaką rolę odgrywa Big Data w e-handlu.
- Marcin Rudzik (Brand Active), zajmujący się m.in. kreowaniem strategii e-commerce oraz indywidualnym doradztwem dla sklepów debiutujących w kanale online, z e-biznesem związany od 8 lat. Opowie o budowaniu relacji w mobilu pomiędzy kupującym, a sklepem internetowym.
- Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty i wieloletnią praktykę. Podzieli się swoją wiedzą w tym zakresie.
- Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe oraz Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System. Pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki.
- Marta Mielcarek (SoftwareMill), UX/UI Designer, prowadząca zajęcia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, założycielka spotkań Tipi UX. Przedstawi jak wygląda rzeczywistość prowadzenia projektów UX’owych dla softwarehouse’ow.
Aktualną listę prelegentów można znaleźć tutaj.
Odkryj nowe możliwości w sprzedaży internetowej i wykorzystaj swój potencjał, dzięki kanałowi mobile. Kup bilet w niższej cenie już teraz!
Więcej informacji na stronie wydarzenia.