Sieć T-Mobile przygotowała nową usługę Zdalny IT Serwis z profesjonalnym wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. Oferta została przygotowana w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z różnorodnymi problemami technicznymi w obsłudze m.in. laptopów, smartfonów, tabletów czy routerów. więcej
Specjaliści pogotowia komputerowego przygotowali zestawienie najbardziej oryginalnych zgłoszeń i zabawnych przypadków, z jakimi spotkali się podczas rozmów telefonicznych oraz osobistych wizyt u klientów. więcej
Dostawca usług hostingowych, wprowadzając całodobową pomoc techniczną, chce w ten sposób poprawić swój wizerunek i jakość pomocy wśród polskich klientów. więcej
Odpowiedzialność za wsparcie techniczne klientów, którzy zakupili produkty i usługi GSM, CDMA, WCDMA, WiMAX oraz LTE firmy Motorola Solutions, przejmuje Nokia Siemens Networks za 975 mln dolarów w gotówce. więcej
Na ile serwisanci sklepów komputerowych dbają o bezpieczeństwo swoich klientów, kiedy ci powierzają im sprzęt do naprawy? Sprawę postanowiła zbadać reporterka kanału Sky News, a to, co odkryła, wprawiło ją w osłupienie. więcej
Do sieci wyciekło kilkanaście pikantnych zdjęć pewnej mieszkanki Kalifornii. Stało się to zaraz po jej rozmowie z konsultantem telefonicznej linii wsparcia technicznego Dell – donosi serwis The Register. Amerykanka otrzymała pomoc, ale trafiła też... na stronę porno. więcej
Polscy internauci posiadają spore pokłady dobrej woli. Z badań zleconych przez nowy serwis Podajdalej.pl wynika, że większość internautów chce pomagać poprzez sieć i sama korzysta z rad innych. więcej
Jeden z Czytelników Dziennika Internautów poinformował, że nie udało mu się na infolinii Telekomunikacji Polskiej uzyskać wskazówek odnośnie instalacji modemu livebox na Linuksie. Z komentarza rzecznika Grupy TP dowiedzieliśmy się wczoraj, że urządzenie to jest dedykowane dla systemów z rodziny Windows. Dzisiaj prezentujemy stanowiska przedstawicieli środowiska linuksowego. więcej
04-12-2008, 12:12, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
Microsoft uruchomił nową stronę, na której można uzyskać dostęp do pomocy technicznej, posegregowanej tematycznie pod kątem poszczególnych produktów oraz najczęściej wyszukiwanych elementów. więcej
21-07-2008, 15:14, Anna Wasilewska-Śpioch, Technologie
Panda Security dołączyła do zarządu organizacji TSANet, której celem jest wspieranie współpracy między firmami i organizacjami świadczącymi pomoc techniczną więcej
13-03-2008, 18:31, Krzysztof Gontarek, Technologie
Kaspersky Lab uruchomił nowy serwis całkowicie poświęcony pomocy technicznej, który zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów i urządzeń, od PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe. więcej