Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

1&1 wprowadza całodobowe wsparcie techniczne

14-07-2011, 07:37

Dostawca usług hostingowych, wprowadzając całodobową pomoc techniczną, chce w ten sposób poprawić swój wizerunek i jakość pomocy wśród polskich klientów.

Sonda
Korzystasz z pomocy technicznej u swojego dostawcy usług hostingowych?
  • tak
  • nie
  • nie korzystam z usług hostingowych
wyniki  komentarze

Wprowadzenie przez 1&1 całodobowego wsparcia technicznego może być podyktowana sygnałami płynącymi ze stron i forów internetowych traktujących o hostingu. Większość użytkowników gani bowiem nowego gracza na rynku właśnie za niedostępność pomocy technicznej oraz jej mało efektywną pracę.

>> Czytaj też: Centrum danych 1&1 od środka - fotoreportaż

Oliver Mauss, międzynarodowy dyrektor generalny firmy 1&1 Internet, już kilka miesięcy temu w rozmowie z Dziennikiem Internautów zapewniał, że zrobi wiele, aby dać klientom to, czego oczekują. Warto wspomnieć, że 1&1 chce w ciągu najbliższych lat znaleźć się w trójce największych dostawców usług hostingowych w Polsce.

Dostęp do konsultantów możliwy jest na trzy sposoby: za pomocą strony internetowej www.1and1.pl, poprzez e-mail pomoc@1and1.pl oraz pod numerem telefonu 22 397 43 16.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *