Microsoft uruchomił nową stronę, na której można uzyskać dostęp do pomocy technicznej, posegregowanej tematycznie pod kątem poszczególnych produktów oraz najczęściej wyszukiwanych elementów.
Pod adresem support.microsoft.com zamieszczono ponad 200 tys. artykułów, w tym około 6 tys. po polsku - użytkownicy mogą w nich znaleźć najważniejsze informacje dotyczące różnych produktów Microsoftu. Dla każdego z nich przygotowano oddzielne Centrum Rozwiązań, w którym zawarto komplet informacji potrzebnych przy rozwiązywaniu potencjalnych problemów.
Wśród najważniejszych tematów poruszanych obecnie na stronie wsparcia technicznego, znajdują się informacje o aktualizacjach dla systemów operacyjnych Windows – Service Pack 1 dla systemu Windows Vista oraz Service Pack 3 dla systemu Windows XP. Serwis umożliwia pobranie odpowiednich plików.
Aby uprościć dostęp do najważniejszych i najczęściej poszukiwanych treści, stronę podzielono na kilka kategorii:
Użytkownicy strony mogą dodatkowo uzyskać pomoc poprzez uczestnictwo w grupach dyskusyjnych oraz społecznościach Microsoft, zrzeszających pasjonatów i specjalistów w zakresie technologii firmy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*