Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft uruchomił nową stronę, na której można uzyskać dostęp do pomocy technicznej, posegregowanej tematycznie pod kątem poszczególnych produktów oraz najczęściej wyszukiwanych elementów.

Pod adresem support.microsoft.com zamieszczono ponad 200 tys. artykułów, w tym około 6 tys. po polsku - użytkownicy mogą w nich znaleźć najważniejsze informacje dotyczące różnych produktów Microsoftu. Dla każdego z nich przygotowano oddzielne Centrum Rozwiązań, w którym zawarto komplet informacji potrzebnych przy rozwiązywaniu potencjalnych problemów.

Wśród najważniejszych tematów poruszanych obecnie na stronie wsparcia technicznego, znajdują się informacje o aktualizacjach dla systemów operacyjnych Windows – Service Pack 1 dla systemu Windows Vista oraz Service Pack 3 dla systemu Windows XP. Serwis umożliwia pobranie odpowiednich plików.

Aby uprościć dostęp do najważniejszych i najczęściej poszukiwanych treści, stronę podzielono na kilka kategorii:

  • najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe;
  • najnowsze informacje pomocy technicznej;
  • informacje o pomocy, którą można zapewnić we własnym zakresie;
  • informacje o pomocy technicznej świadczonej przez inżynierów Centrum Obsługi Klientów.

Użytkownicy strony mogą dodatkowo uzyskać pomoc poprzez uczestnictwo w grupach dyskusyjnych oraz społecznościach Microsoft, zrzeszających pasjonatów i specjalistów w zakresie technologii firmy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Źródło: Microsoft