Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing w wyszukiwarkach

  • Agencja Internetica uzyskała status Partnera Google

    Grupa polskich Partnerów Google powiększyła się o nową firmę. Do tego wyselekcjonowanego grona dołączyła Internetica, agencja zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach. Tytuł Partnera Google przyznawany jest firmom specjalizującym się w obsłudze produktów Google i cieszącym się zaufaniem internetowego giganta.  więcej
    06-05-2014, 11:47, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Reklama internetowa odporna na kryzys


    www.sxc.hu
    Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali roku sięga 44 procent. Reklama internetowa okazuje się jak dotąd odporna na kryzys - pisze portal Interaktywnie.com w raporcie "Marketing w wyszukiwarkach".  więcej
    21-12-2011, 21:47, paku, Pieniądze
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • Najbardziej wpływowi eksperci SEO spotkają się w Poznaniu

    Już w przyszłym tygodniu w Poznaniu spotkają się najbardziej wpływowi eksperci na świecie zajmujący się tematyką marketingu w wyszukiwarkach. W najbliższą środę, 15 czerwca, w Starym Browarze rusza międzynarodowa konferencja Search Marketing Day.  więcej
    10-06-2011, 22:18, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • Większe budżety na reklamę w wyszukiwarkach pomimo słabej efektywności SEM


    ©istockphoto.com/idesy
    Dobre wieści dla firm zajmujących się SEM. Prawie dwie trzecie przedsiębiorstw z USA planuje w tym roku wydać więcej pieniędzy na marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) niż uczyniło to przed rokiem - wynika z badań firmy [x+1]. Co jednak ciekawe, pomimo zwiększenia budżetów na SEM większość przedsiębiorców (57%) uważa, że działania te są mało efektywne.  więcej
    30-07-2009, 17:17, Michał Duda, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)