Agencja Internetica uzyskała status Partnera Google

Komunikat firmy 06-05-2014, 11:47

Grupa polskich Partnerów Google powiększyła się o nową firmę. Do tego wyselekcjonowanego grona dołączyła Internetica, agencja zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach. Tytuł Partnera Google przyznawany jest firmom specjalizującym się w obsłudze produktów Google i cieszącym się zaufaniem internetowego giganta.

Agencja Internetica

 Status Partnera Google to potwierdzenie, że dana firma spełnia najwyższe standardy jakości branży internetowej i ma na koncie potwierdzone sukcesy. Jednocześnie, dzięki bezpośredniej współpracy z amerykańską firmą, oznacza on łatwiejszy dostęp do szkoleń, wiedzy i informacji na temat aktualizacji produktów Google’a. Warunkiem uzyskania tytułu Partnera Google jest m.in. zaliczenie specjalnych egzaminów certyfikacyjnych. Takie certyfikaty posiada obecnie czwórka pracowników firmy Internetica.

 Program Partner Google został wprowadzony w 2013 r, a Polska był pionierem tego rozwiązania w Europie – wprowadziła program jako drugi kraj na świecie (po Kanadzie).

 „Tytuł Partnera Google to potwierdzenie naszych kompetencji i eksperckiej wiedzy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach, a zarazem jasny sygnał dla naszych klientów, że mogą w pełni nam zaufać i powierzyć zadania związane z marketingiem internetowym, samemu skupiając się na rozwijaniu biznesu” – mówi Łukasz Iwanek, właściciel agencji Internetica.

 Internetica to działająca na polskim rynku od 2007 roku agencja marketingu w wyszukiwarkach. Oprócz standardowych działań w rodzaju pozycjonowania w wynikach organicznych czy prowadzenia kampanii AdWords, oferuje zaawansowane usługi analityczne, takie jak badanie jakości ruchu i konwersji. Internetica należy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest dwukrotnym laureatem Złotego Certyfikatu Rzetelności.




Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy