Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

klienci

  • Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?


    gpoint studio
    Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?  więcej
    05-03-2024, 11:22, _, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe?


    Freepik
    Dla wielu sklepów internetowych zasadniczym problemem jest „wyciek” klientów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Klienci wrzucają produkty do wirtualnego koszyka, ale wielu z nich nie finalizuje transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Powody mogą być rozmaite, ale często mają związek z logistyką.  więcej
    08-01-2024, 10:23, _, Pieniądze
  • Powody, dla których warto wdrożyć system CRM do swojej firmy

    CRM to obecnie jedno z podstawowych narzędzi stosowanych zarówno w sektorze MŚP, jak i korporacyjnym. Sprawdź, dlaczego warto wdrożyć CRM do firmy!  więcej
    25-01-2023, 12:21, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Co zrobić, gdy klient prosi o dłuższy termin płatności


    Tima Miroshnichenko
    Przychodzi klient do firmy i… prosi o przełożenie terminu zapłaty. Brzmi jak początek dobrze znanego dowcipu z brodą. Polskim biznesom jednak wcale nie jest do śmiechu, bo w ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 81 proc. przedsiębiorstw znalazło się w takiej sytuacji*.  więcej
    11-08-2022, 09:02, pressroom , Pieniądze
  • Oczekiwania konsumentów względem odroczonych płatności


    Andrey Popov
    Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych. W 2020 roku, transakcje w sieci osiągnęły 14% udziału całego handlu detalicznego w kraju. W porównaniu do rynków europejskich, Polska ma wciąż duży potencjał, tym bardziej że obecnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje w online.  więcej
    11-05-2021, 10:55, pressroom , Pieniądze
  • Stali klienci gwarancją stabilności finansowej już tylko dla 5 proc. firm


    F8studio
    W biznesie panuje przeświadczenie, że dobrze jest mieć stałych klientów, bo to trwałe źródło przychodu. W mikrofirmach stanowią oni nawet 75% (i więcej) wszystkich klientów. Niestety, jak pokazuje najnowsze badanie Krajowego Rejestru Długów i firmy faktoringowej NFG, dwie trzecie przedsiębiorców z sektora MŚP doświadczyło w pandemii opóźnienia w płatnościach właśnie ze strony stałych kontrahentów. O ich całkowitej rzetelności płatniczej może mówić już tylko 5% firm.  więcej
    04-05-2021, 11:19, pressroom , Pieniądze
  • Klienci e-sklepów narzekają na słabą obsługę


    F8studio
    Jak stracić klienta i zrazić do siebie ludzi? To proste – fatalną jakością obsługi. Jak wynika z badania GlobalWebIndex, aż 3 na 5 osób podczas zakupów w sieci, najbardziej obawia się kiepskiej jakości serwisu. Niepewność budzi także słaba reputacja marki. Łaska klienta na pstrym koniu jeździ. Czy można go ujarzmić?  więcej
    17-03-2021, 07:40, pressroom , Pieniądze
  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Pieniądze
  • Czego potrzebuje współczesny klient?

    Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy trybem życia. Tymczasem klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno chcą by było szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: komfortowo. W dobie rosnącej konkurencji oraz dynamicznych zmian w prawie to praktyczność jest tym, na co zwraca uwagę konsument.  więcej
    29-06-2018, 17:23, Nika, Pieniądze
  • T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

    W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy.  więcej
    16-05-2017, 08:17, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki? Sprawdź 3 najważniejsze powody


    © istockphoto.com
    Klient potrafi przejść długą drogę: od znalezienia odpowiedniego sklepu internetowego, przez przejrzenie jego zawartości, wyszukanie upragnionego produktu w gąszczu tysiąca innych, aż po wrzucenie go do koszyka i nagle… po prostu opuszcza sklep. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?
      więcej
    11-06-2018, 13:31, _, Pieniądze
  • 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, nie zamierza dokonać zakupu

    Raport "Nowe spojrzenie na handel" (Reimagining Commerce), przygotowany przez firmę Episerver, prezentuje zachowania konsumentów i ich oczekiwania wobec marek. Z raportu wynika, że 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, kieruje się innymi powodami niż dokonanie zakupu.  więcej
    24-01-2017, 21:56, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Tradycyjne sklepy śledzą komórki klientów. Czy to gorsze niż śledzenie online?

    Śledzenie komórki klienta lub analizowanie jego zachowania dzięki kamerom - coraz więcej sklepów sięga po takie narzędzia marketingu. Wielu ludzi to oburza, choć w internecie podobne śledzenie jest normą.  więcej
    15-07-2013, 11:07, Marcin Maj, Pieniądze
  • Klienci marketów dostarczą przesyłki klientom online? Trwa walka o szybką dostawę


    Sean (CC BY-ND 2.0_
    Dostawa zakupów online w ciągu kilku godzin - oto szansa na rewolucję w e-handlu. Amerykańska sieć sklepów Wal-Mart może się posunąć nawet do tego, że wykorzysta własnych klientów w roli kurierów.  więcej
    29-03-2013, 08:29, Marcin Maj, Pieniądze
  • Klient nasz Pan, czyli jak się nauczyć profesjonalnej obsługi

    O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni są profesjonalnie przygotowani pracownicy, którzy będą potrafili rozmawiać z klientem, by obsłużyć go na możliwie najwyższym poziomie. Istotnych jest tutaj szereg składników, m.in. wygląd personelu, autoprezentacja, sposób zachowania i mówienia oraz umiejętność zadawania pytań, by poznać oczekiwania i potrzeby osoby zainteresowanej proponowaną ofertą. Dziś radzimy, jak zdobyć taką wiedzę.  więcej
    24-03-2012, 15:36, Zuzanna Szymańska, Porady
  • UPC Polska nadal zyskuje klientów

    Łącznie z przejętą firmą Aster na koniec 2011 r. UPC Polska miało prawie 1,5 mln klientów, a wzrost w liczbie sprzedanych usług netto wyniósł 48 700.  więcej
    27-02-2012, 22:57, paku, Pieniądze
  • Twórcy Angry Birds nie boją się piractwa

    Firma Rovio rozwijająca znaną grę Angry Birds przyznała, że piractwo w istotny sposób dotyka jej produktów. Proceder ten nie jest jednak jej zdaniem jednoznacznie zły.  więcej
    01-02-2012, 18:41, Adrian Nowak, Technologie
  • Vectra: liczba abonentów rośnie, ale możliwości techniczne są większe


    @flickr [JP] Corrêa Carvalho - يوحنا بولس
    Wraz z końcem grudnia 2011 roku liczba klientów Vectry przekroczyła 800 tysięcy. Jednak nie każdy właściciel gospodarstwa domowego mający możliwości techniczne, by korzystać z usług firmy, jest nimi zainteresowany.  więcej
    10-01-2012, 20:40, paku, Pieniądze
  • Zdecydowana większość użytkowników zadowolona z iPada

    Niemal 84% ankietowanych stwierdziło, że jest zadowolonych z tabletu produkowanego przez firmę Apple.  więcej
    23-12-2011, 12:06, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)