Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

influencer marketing

  • Jak możesz wykorzystać Influencer Marketing do promocji Twojego biznesu?

    Influencer Marketing to promowanie produktów i usług za pośrednictwem znanych blogerów i liderów opinii. Stał się ostatnio popularnym narzędziem zarówno dla dużych marek, jak i małych firm. Uważa się, że konsumenci bardziej ufają opiniom blogerów, vlogerów i innych twórców internetowych, niż standardowym formatom reklamowym.  więcej
    04-02-2020, 10:46, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Czar influencera

    Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Warunkiem skutecznej promocji w tym kanale jest jednak odpowiedni dobór partnerów i zaufanie do nich.  więcej
    24-01-2019, 22:48, Nika, Pieniądze
  • Influencer marketing – czy to działa? Kiedy warto współpracować z influencerem

    Sposobów na promowanie firmy w marketingu internetowym można wymieniać wiele. Wybór tych najbardziej skutecznych może się okazać nie lada wyzwaniem, zwłaszcza w obliczu coraz bardziej wymagających użytkowników. Nachalne reklamy czy niedopasowane do odbiorców treści będą tylko irytować, a nasza inwestycja przepadnie. Dobrym rozwiązaniem wydaje się zatem influencer marketing, który wykorzystuje zaufane osoby w danej społeczności do promowania marek, usług czy produktów.  więcej
    09-11-2018, 11:03, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Zasięg to nie wszystko - jak wybrać influencerów do współpracy?

    Planujesz przeprowadzić kampanię reklamową z udziałem influencerów? Masz na oku kilku blogerów, ale nie wiesz, z którym nawiązać współpracę? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę dobierając twórców treści internetowych.  więcej
    07-03-2018, 15:05, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)