Planujesz przeprowadzić kampanię reklamową z udziałem influencerów? Masz na oku kilku blogerów, ale nie wiesz, z którym nawiązać współpracę? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę dobierając twórców treści internetowych.
reklama
Jednym z kluczowych czynników decydujących o nawiązaniu współpracy z twórcą treści internetowych jest jego zasięg. Możesz wybrać jednego wysokozasięgowego influencera, lub też kilku mniejszych. W platformie WhitePress udostępniane są nie tylko zasięgi głównego kanału twórcy, ale także statystyki jego mediów społecznościowych.
Influencerka publikująca przepisy nie pomoże Ci znaleźć klientów kupujących rowery - nawet jeśli jej blog czytany jest przez 1 mln osób. Nawiąż współpracę z influencerem, którego fani mogą być Twoimi potencjalnymi klientami. Komunikuj się bezpośrednio z twórcami w platformie WhitePress. Poproś o dodatkowe statystyki, sprawdź kto śledzi danego influencera, jaka jest płeć jego odbiorców i ich wiek.
Z liczbami ciężko polemizować. Zobacz jak przyrost obserwujących influencera rozkłada się w czasie. Analizuj liczby w odpowiednim kontekście - działania z mniejszym blogiem specjalistycznym mogą być bardziej korzystne. Zwróć uwagę na źródło ruchu, a w przypadku kont na Instagramie - na lokalizację odbiorców. Pozwoli Ci to uniknąć nawiązania współpracy z twórcą, którego fani pochodzą z aukcji internetowych. Sprawdź, w jaki sposób wiarygodne statystyki zapewnia WhitePress.
Czy już wiesz, na co zwrócić uwagę dobierając influencerów do współpracy? Przychodzi Ci na myśl ktoś, kto idealnie pasowałby do promocji Twojej marki? Daj nam znać, a pomożemy Ci przeprowadzić z nim kampanię. Załóż konto w WhitePress i zacznij być obecny w sieci.
Nie znasz influencerów, którzy wpisaliby się w strategię komunikacji Twoich produktów? Zaloguj się na swoim koncie WhitePress i zacznij przeglądać bazę influencerów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
NIK krytycznie ocenia działania MEN i policji w kontekście cyberprzemocy wśród dzieci i młodzieży
|
|
|
|
|
|