Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

handlowcy

  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Pieniądze
  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Pieniądze
  • Adobe: niedoszacowanie wpływu social media o prawie 100 procent


    www.sxc.hu
    Analiza 1,7 miliarda wizyt na stronach internetowych sugeruje, że handlowcy powinni rozważyć nowy model atrybucji - wynika z drugiego raportu Adobe Digital Index.  więcej
    27-03-2012, 08:37, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)