Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

handel internetowy

  • Cena już nie wystarczy, by w święta 2024 wygrać walkę o portfel Polaka


    Freepik
    Kończy się era, gdy niska cena wystarczała, by przyciągnąć klienta do e-sklepu. Badania pokazują, że współczesny konsument oczekuje znacznie więcej - przede wszystkim wygodnej i bezproblemowej dostawy. Co jeszcze decyduje o sukcesie sprzedaży online przed świętami?  więcej
    12-12-2024, 19:09, Henryk Warecki, Pieniądze
  • Paradoks zakupowy: Zamożni Polacy chętniej kupują w nisko ocenianych e-sklepach


    Freepik
    Zaskakujące odkrycie w świecie e-commerce: zamożni Polacy wykazują znacznie większą tolerancję wobec sklepów z niskimi ocenami. Według najnowszych badań TrustMate.io, osoby zarabiające powyżej 9 tys. złotych miesięcznie są czterokrotnie bardziej skłonne zaakceptować sklepy z dwugwiazdkową oceną. Ten nieoczekiwany trend stawia przed nami fascynujące pytanie: czy wraz ze wzrostem zamożności maleje nasza potrzeba bezpieczeństwa zakupowego?  więcej
    04-12-2024, 18:27, Cezary Bunsecki, Pieniądze
  • Kryzys polskiej branży drzewnej? Czas otworzyć się na sprzedaż w internecie


    pressfoto
    Pojawiają się pierwsze doniesienia o zwolnieniach grupowych w branży drzewnej. Niemniej jednak, obok tych negatywnych wieści, widać również sygnały świadczące o poprawie sytuacji dla tego ważnego sektora polskiej gospodarki. Wzrost konsumpcji prywatnej, zarówno w Polsce, jak i za granicą, może przyczynić się do odwrócenia obecnych tendencji.  więcej
    07-03-2024, 09:24, _, Pieniądze
  • Opisy produktów: 4 sposoby na przekonujące treści

    W dobie popularnego handlu internetowego codziennie stykamy się z różnego rodzaju treściami, zachęcającymi do zakupu produktów. Najczęściej to właśnie opisy produktów kuszą potencjalnych klientów, w dużej mierze wpływając na roczne obroty sklepów internetowych. Omówimy kilka podstawowych zasad tworzenia skutecznych opisów.  więcej
    07-04-2023, 16:47, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Nie reklamują się, bo boją się podszywaczy - nowy trend w polskim e-commerce


    Antonioguillem
    3,8 biliona dolarów – tyle w 2020 r. stracili łącznie sprzedawcy e-commerce i producenci przez nieuczciwą konkurencję. Plagiaty i podróbki w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Istnieją jednak sposoby, żeby przed tym się bronić.  więcej
    12-05-2021, 10:31, pressroom , Pieniądze
  • Czy na dropshippingu da się zarobić? Nowoczesne podejście do handlu w sieci

    Dropshipping to nowoczesne rozwiązanie, dzięki któremu można wywindować obroty sklepu internetowego na niewyobrażalny wcześniej poziom. Dzięki tej idei można całkowicie skoncentrować się na tym, co przy rozwoju sklepu najważniejsze – działaniach marketingowych i handlowych. Wszystkim innym – pakowaniem i wysyłką, czyli całą logistyką zajmą się specjaliści z hurtowni dropshippingowej. Czym jest dropshipping i jakie daje korzyści?  więcej
    30-07-2019, 13:24, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Handel internetowy w Polsce rośnie powoli, lecz i tak jest wart 8 mld dolarów


    wk1003mike / shutterstock
    Polski e-commerce rośnie w tempie około 10% rocznie – wynika z danych firmy oferującej usługi płatnicze. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie. Polscy internauci kupują w e-sklepach te same kategorie, co konsumenci w innych krajach, czyli głównie odzież, buty, elektronikę czy zabawki. Pojawiają się też mniej typowe wśród innych nacji zakupy.  więcej
    26-09-2018, 10:02, Nika, Pieniądze
  • E-commerce. 10 książek i e-booków dla właścicieli, twórców i kadry e-handlu

    Co trzeba wiedzieć o e-commerce z punktu widzenia początkującego przedsiębiorcy, architekta systemu, menedżera czy marketingowca e-sklepu? Odpowiedzi znajdziesz w wybranych do naszego zestawienia książkach i e-bookach.  więcej
    09-07-2018, 16:38, Joanna Ryńska, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)