Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

efektywność pracy

  • Wybór i wykorzystanie podkładek biurowych do organizacji i zwiększenia efektywności pracy

    Podkładki biurowe to z pozoru mało istotne elementy wyposażenia biurka, które traktuje się głównie jako element dekoracyjny. Tymczasem inwestycja w dobrą podkładkę biurową to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim sposób na komfortową i wydajną pracę. Dobra podkładka biurowa pełni wiele istotnych funkcji, które mają bezpośredni wpływ na efektywność i wygodę „za biurkiem”. W poniższym tekście omawiamy rolę podkładek w pracy biurowej, wyjaśniamy, w jaki sposób podnoszą one efektywność i podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas zakupu.  więcej
    25-09-2023, 14:10, Artykuł poradnikowy,
  • Work-life fit - co nowy trend zmieni na rynku pracy? Polscy pracodawcy jak Musk?


    Dessidre Fleming
    Podstawą Work-life fit jest otwarcie pracodawców na różnorodne formy świadczenia pracy, tak aby pracownicy mogli decydować o tym, kiedy i skąd pracują. Dzięki temu mogą lepiej łączyć prywatne cele z karierą. Część pracodawców jak i pracowników uważa jednak, że większa elastyczność oznacza mniejszą wydajność.  więcej
    08-06-2022, 07:51, _, Pieniądze
  • Hamulce dla efektywności pracy. Znasz na nie remedium?


    Pod lupą
    Które zadania w pracy biurowej w największym stopniu hamują efektywność? Wyniki badań wskazują trzy główne czynniki. Są to: skomplikowana digitalizacja dokumentów (41%), nieefektywne procesy wewnętrzne tzw. efekt wąskiego gardła (39%) oraz nieintuicyjny system archiwizacji (37%). Do czego prowadzą? Skutkują niedotrzymywaniem terminów (48%) oraz obniżają poziom obsługi klientów (48%). A co za nie odpowiada?  więcej
    06-06-2019, 23:58, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)