e-sport

  • Dla marek: jak mówić do fanów, a raczej fanek, e-sportu?


    Piotr Marciński
    Mexad Games i Mobile Institute przeprowadziły kompleksowe badanie polskich fanów e-sportu i gamingu. Jak mówi raport pt. E-sport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani e-sportu i gier?, zarówno internauci (71%), jak i fani gier oraz esportu (70%), są zgodni - esport powinny wpierać marki kierujące ofertę zarówno do mężczyzn, jak i do kobiet.  więcej
    07-08-2019, 00:46, jr, Internauci
  • Co wspólnego z gamingiem mają kosmetyki dla kobiet?


    caimacanul / shutterstock
    Kobiety w świecie e-sportu radzą sobie coraz lepiej. Grają coraz częściej i coraz więcej. Mimo to, spotykają się z dyskryminacją i hejtem ze względu na płeć. Polska marka kosmetyczna zainicjowała akcję, która nagłaśnia ten temat, walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie dodaje dziewczynom odwagi i pewności siebie.  więcej
    28-06-2019, 23:58, Nika, Internauci
  • Rosną i dojrzewają smart pokolenia. Z jakich technologii korzystają?


    Shutterstock.com
    Obecnie ludzie coraz częściej korzystają zdobyczy technologicznych już od najmłodszych lat. Przykładem może stać się tutaj wielu kilkulatków i nastolatków. Ponadto, przez cały okres dojrzewania - lub jego większość - obecnym trzydziestolatkom i dwudziestolatkom także towarzyszyły zaawansowane technologie. Z jakich rozwiązań możemy aktualnie korzystać i czy pomagają nam się rozwijać?  więcej
    31-05-2019, 21:33, Nika, Technologie
  • Już niebawem twórcy gier komputerowych zmierzą się ze sobą na warszawskim Służewcu


    sik-life/pixabay
    Game Jame Square, czyli impreza dla fanów GameDevu, startuje już 26 kwietnia. Wydarzenie trwa aż trzy dni, w trakcie których programiści oraz projektanci gier wideo, będą mogli stworzyć zupełnie nową grę, przy okazji zgarniając nagrody z puli 250 tysięcy złotych.  więcej
    19-04-2019, 21:37, Nika, Kalendarium IT
  • Gaming – tylko rozrywka czy jednak styl życia?

    Zamknięty w czterech ścianach, zaniedbany mężczyzna, który swój cały wolny czas poświęca na siedzenie w fotelu przed ekranem monitora i ogłupiające gry komputerowe - to jeden z powszechnych stereotypów dotyczących gracza. Tymczasem e-sport to poszerzające horyzonty, a nawet całkiem dochodowe zajęcie. Przyjrzyjmy się bliżej branży i środowisku graczy.  więcej
    27-02-2019, 13:11, Nika, Internauci
  • Partnerstwo siłą e-sportu


    rawpixal/pixabay
    ESL i Facebook Gaming rozszerzają partnerstwo. Wszystkie globalne wydarzenia ESL będą streamowane na FB bez wyłączności branżowej. Poprawia się przy tym jakość przesyłu.  więcej
    12-02-2019, 20:18, Nika, Media
  • Nowa wielokolorowa kryptowaluta


    natureaddict/pixabay
    Nowa kryptowaluta - Five Colors Coin - będzie środkiem płatniczym w sportach elektronicznych. Jej twórca na wiosnę organizuje międzynarodowy e-sportowy turniej z nagrodami.  więcej
    31-01-2019, 22:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 100 mln dolarów inwestycji w e-sport


    huangjiahui, na lic. CC
    Firmy Intel oraz ESL ogłosiły rozszerzenie globalnego partnerstwa, którego celem jest zwiększenie liczby odbiorców e-sportu na całym świecie. W ciągu najbliższych trzech lat zainwestują łącznie ponad 100 milionów dolarów, aby móc kształtować krajobraz e-sportu poprzez innowacyjne technologie, turnieje i inne wydarzenia.  więcej
    03-01-2019, 18:08, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak uniknąć cyberzagrożeń w grach online?


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Liczba graczy na świecie rośnie z każdym rokiem. Według badania przeprowadzonego w 2018 roku przez Newzoo jest ich już ponad 2,3 miliarda; coraz więcej jest również gier. Aby czerpać z nich przyjemność, jak najwięcej osób powinno być świadomych cyberzagrożeń, na jakie można trafić w ulubionych rozgrywkach.  więcej
    04-10-2018, 11:42, Joanna Ryńska, Internauci
  • Prędkość internetu może zrewolucjonizować branżę e-sportu


    junpinzon / Shutterstock
    Ponad 900 mln dol. – tyle według serwisu Newzoo ma być wart w tym roku światowy rynek e-sportu. To wzrost o blisko 40% w skali roku. W Polsce wirtualne rozgrywki także zyskują na popularności – zawodowo gra już ponad 1 tys. osób, a prawie 3 mln to wierni fani. Tak dynamiczny rozwój jest możliwy między innymi dzięki coraz szybszemu internetowi.  więcej
    04-09-2018, 13:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Drukarki, e-sport, kryptowaluty i ataki DDoS


    Duc Dao / Shutterstock.com
    Powstał już raport dotyczący ataków DDoS obejmujący drugi kwartał 2018 r. Eksperci zwrócili uwagę na wykorzystywanie przez cyberprzestępców starych luk w zabezpieczeniach oraz kamer i drukarek w celu przeprowadzania tego typu ataków.  więcej
    24-07-2018, 22:10, Nika, Bezpieczeństwo
  • Świat graczy e-sportu - Polki w ścisłej czołówce europejskich miłośniczek gier!


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Polki stanowiły w ciągu trzech ostatnich miesięcy najwyższy odsetek w Europie wśród kobiet grających w gry akcji, a ponad połowa polskich YouTuberów i streamerów zajmujących się grami (57%) nie zarabia na swojej pracy. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszego raportu dotyczącego e-sportu?  więcej
    08-06-2018, 14:19, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prognoza dla branży e-sportowej


    ExplorerBob/pixabay
    Historia e-sportu zaczyna się na początku lat 90. Na przełomie lat powstawały nowe ligi graczy online, a coraz to inne gry zyskiwały swoich fanów. Jaką popularnością cieszą się obecnie internetowe rozgrywki?  więcej
    15-05-2018, 15:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Piękniejsza twarz e-sportu. Polki wśród najchętniej grających w Europie


    ImageTeam / shutterstock
    Europejski e-sport w 2017 roku był wart 253 mln dolarów. Polska zajęła pierwsze miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej z rynkiem wartym 10 mln dolarów, wyprzedzając takie kraje jak Holandia, Hiszpania czy Włochy, przy czym zainteresowanie e-rozgrywkami rośnie wśród polskich kobiet.  więcej
    15-03-2018, 15:25, Nika, Internauci
  • Najlepsi e-sportowi piłkarze powalczą o 200 tys. dolarów. Finałowe rozgrywki będzie można śledzić online

    2 czerwca br. światowa czołówka zawodników Pro Evolution Soccer 2017 spotka się, by podczas finałów sezonu wyłonić najlepszego gracza globu w piłkarską produkcję Konami. Finały można śledzić na żywo na Twitchu, Facebooku i YouTube.  więcej
    01-06-2017, 18:08, Konrad Adamczewski, Internauci
  • Ponad 21 mln zł na walkę z fraudem w bankowości internetowej i dopingiem w e-sporcie dla Nethone

    NCBR dofinansuje stworzenie autonomicznego, opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania do zapobiegania przejęciom kont bankowych online oraz platformy do inteligentnego doboru graczy i zapobiegania dopingowi w mobilnym e-sporcie. Beneficjentem jest firma Nethone - dostawca opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych oraz z obszaru Business Intelligence.  więcej
    21-01-2018, 21:46, ip, Bezpieczeństwo
  • Red Dev Studio i mikroinwestorzy. Wdrożenie Divante. Kłopoty Ubera. Przegląd #ebiznes


    Shutterstock
    W dzisiejszym przeglądzie e-biznes m.in. o nowych problemach Ubera, nagrodzie dla austriackiego finalisty konkursu Great Pitch oraz o nowych inwestycjach Samsunga i Amazon. Zapraszam do lektury.  więcej
    11-04-2017, 07:20, Joanna Ryńska, Biznes, Finanse i Prawo
  • e-sportowa firma ESL Polska z Diamentem Forbesa

    Turtle Entertainment Polska, krajowy oddział właściciela marki ESL, został uhonorowany tytułem Diamentu Forbesa. W kategorii przedsiębiorstw o przychodach 5-50 MLN PLN firma uplasowała się na 5. pozycji wśród firm z województwa śląskiego.  więcej
    01-02-2017, 14:38, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rozwój e-sportu w Polsce wg ESL Polska

    Szacuje się, że w 2016 roku wartość rynku e-sportowego w Polsce wyniesie ok. 40 mln złotych, a w 2018 roku osiągnie 52 mln. O sukcesie polskich developerów gier mówi się wiele, tymczasem także w dziedzinie organizacji rozgrywek e-sportowych możemy pochwalić się jedną z najlepszych pozycji na świecie. Jak rozwijał się rynek e-sportu w naszym kraju?  więcej
    08-11-2016, 15:36, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-sport w Polsce rośnie jak na drożdżach

    Branża e-sportu rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Przychody przekraczają 10 mln dol. i rosną o kilkanaście procent rocznie. Elektroniczne rozgrywki śledzi tysiące fanów, a ich liczba szybko się zwiększa. Skala zainteresowania przyciąga sponsorów, co powoduje, że pula nagród w turniejach jest coraz większa.  więcej
    20-10-2016, 07:33, pressroom , Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031