Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

banery

  • Discovery Ads - sprawdź, co możesz dzięki nim osiągnąć?

    Reklama display - czy ten termin brzmi dla Ciebie znajomo? Jeśli nie, to na podstawowym poziomie musisz wiedzieć, że występuje ona w postaci graficznej (np. w postaci bannera). Jest to szeroko znany i stosowany przez wiele firm sposób na promocję w Internecie, służący do stymulowania sprzedaży i zwiększania rozpoznawalności marki. W ramach reklamy display'owej możesz zdecydować się na ofertę Discovery Ads, która udostępnia przestrzeń dla reklamodawców w sieci Google Display Network. Poznaj zalety tego rozwiązania już teraz!  więcej
    02-05-2022, 16:41, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Na 1 internautę przypada miesięcznie ponad 1700 bannerów reklamowych


    Shutterstock.com
    Takie wyliczenia przedstawia comScore. Z reguły internauta nie zapamiętuje żadnego z nich. Socjologowie nowych mediów określają to zjawisko mianem „ślepoty banerowej” (ang. banner blindness). Choć kliknięcia w masowe banery reklamowe mierzone są już nie tyle w procentach, co w promilach, to mimo tego i tak wielu reklamodawców nadal decyduje się sięgać po tego typu narzędzia promocji.  więcej
    26-10-2016, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • Twitter wygra z Facebookiem wyświetlając gigantyczne reklamy?

    Niedługo po giełdowym debiucie Facebooka zespół Twittera podkreślał, że w odróżnieniu od swojego konkurenta już teraz dobrze sobie radzi z zarabianiem na urządzeniach mobilnych. Mikroblogowa usługa chce jednak przyciągnąć reklamodawców również w inny sposób.  więcej
    12-06-2012, 11:57, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Google+ nie zareklamujesz na Facebooku

    Zgodnie z przypuszczeniami, Facebook blokuje wszystkie reklamy, które mogą kierować użytkowników do konkurencyjnej witryny od Google.  więcej
    16-07-2011, 12:02, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Facebook ma ogromny wpływ na resztę internetu

    Społecznościowa witryna Marka Zuckerberga sprawia, że internauci poświęcają mniej czasu na przeglądanie innych stron w sieci.  więcej
    27-06-2011, 12:57, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Facebook największym sprzedawcą banerów w USA

    Witryna Marka Zuckerberga kontynuuje wzrosty związane z rynkiem reklamowym. W tym roku Facebook może mieć z tego tytułu ponad 2 mld dolarów przychodu.  więcej
    20-06-2011, 12:42, Adrian Nowak, Pieniądze
  • AdEx: 1,6 mld złotych na reklamę w sieci


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tyle wyniosły wydatki firm na reklamę w internecie. Branża zanotowała solidny, 15-procentowy wzrost i wciąż pozostaje pod tym względem w czołówce Europy.  więcej
    08-03-2011, 18:12, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Dźwięk w reklamach tylko na życzenie odbiorcy

    Jednoznacznie opisany, umieszczony w jednym miejscu i klikalny krzyżyk do zamykania wyskakujących reklam oraz dźwięk w reklamach uruchamiany tylko na życzenie internauty. IAB Polska chce, by od września na polskim rynku reklamy internetowej zapanowały jednolite - pod względem wagi, wymiarów, sposobu wyświetlania i nazewnictwa - reguły emisji reklam graficznych i multimedialnych.  więcej
    08-06-2010, 19:46, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Wielkoformatowe reklamy w ofercie Gazeta.pl


    © TPopova at istockphoto.com
    Grupa Gazeta.pl wprowadzi wkrótce na swoje strony wielkoformatowe reklamy internetowe, m.in. wideboard (940x300 pikseli), triboard i gigabanner. Reklama na Gazeta.pl ma być wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia - zapewniają przedstawiciele portalu.  więcej
    18-08-2009, 14:44, dk, Pieniądze
  • Reklamy we Flashu manipulują zawartością schowka


    ©istockphoto.com/Pinopic
    Banery reklamowe wykonane w technologii Adobe Flash, umieszczone na stronach amerykańskich serwisów informacyjnych, takich jak Newsweek, Digg czy MSNBC, pozwalają cyberprzestępcom modyfikować zawartość schowka systemowego. Na atak podatne są nie tylko systemy z rodziny Windows, ale też Linux i Mac OS X.  więcej
    20-08-2008, 17:52, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
  • Nawet Google nie oprze się spowolnieniu gospodarczemu

    70 miliardów dolarów - o tyle spadła tylko w tym roku cena firmy Google Inc. na nowojorskiej giełdzie. To efekt wyraźnego spowolnienia największej gospodarki świata i gorszych od oczekiwań wyników. Mimo to Google dalej inwestuje.  więcej
    28-02-2008, 16:08, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Jak partie reklamowały się online

    Ostatnia kampania parlamentarna nie była zbyt intensywna w internecie - uważają analitycy firmy Observer. Oczywiście wzrost emisji reklam politycznych był w październiku br. zauważalny, jednak - według wspomnianej firmy - można było odnieść wrażenie, że był tylko przykrym obowiązkiem, które największe sztaby musiały wypełnić.  więcej
    29-10-2007, 08:04, mc, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)