Społecznościowa witryna Marka Zuckerberga sprawia, że internauci poświęcają mniej czasu na przeglądanie innych stron w sieci.
Facebook bez problemu pozyskuje świetnych pracowników, którzy chwalą sobie atmosferę pracy grupowej w firmie. Ciągły wzrost popularności społecznościowej witryny nie musi być jednak dobrą informacją dla właścicieli innych stron.
Analityk Ben Elowitz opierając się na informacjach ComScore zauważył, że w miarę jak wydłuża się łączny czas spędzany przez internautów z USA na Facebooku, maleje jednocześnie ten poświęcany dla innych witryn.
Warto też zauważyć, że tylko na przestrzeni ostatniego roku łączny czas poświęcany Facebookowi przez internautów ze Stanów Zjednoczonych wzrósł o 69 proc., podczas gdy ten sam wskaźnik dla reszty stron w sieci obniżył się o 9 procent.
Większe zainteresowanie Facebookiem mogą wykorzystać również sami wydawcy integrując swoje strony ze społecznościową witryną. Nie zmienia to jednak faktu, że obawy związane z "pochłonięciem sieci" przez usługę Marka Zuckerberga znajdują coraz lepsze uzasadnienie.
Niedawno ujawniono, że Facebook jest obecnie największym sprzedawcą banerów w Stanach Zjednoczonych, a jego przychód z tego tytułu może przekroczyć w 2011 roku ponad 2 mld dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|