AdRetail

  • Jakie dane Polak (niechętnie) przekaże sprzedawcy?

    Konsumenci zapytani o to, jakiego rodzaju informacje mogliby udostępnić, aby sklep przygotował dla nich indywidualną ofertę, w pierwszej kolejności odpowiedzieli, że nie chcą podawać żadnych personaliów. Jeżeli już mieliby czymś się dzielić, to najpierw adresem e-mail. Jakimi informacjami mogą jeszcze podzielić się (choć niechętnie) polscy konsumenci?  więcej
    17-08-2018, 23:01, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowoczesne kanały sprzedaży powoli wypierają sklepy stacjonarne


    © istockphoto.com
    57% respondentów ostatniego badania uważa, że najwygodniej robi się zakupy poprzez serwisy internetowe, strony i aplikacje mobilne oraz social media. Tradycyjny handel preferuje 43% klientów, głównie żyjących na wsiach. E-sklepy i media społecznościowe wiodą prym w miastach liczących 200-500 tys. mieszkańców. Z kolei m-commerce wygrywa w ośrodkach mających 100-200 tys. ludności.  więcej
    23-05-2018, 08:45, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Media społecznościowe wywrócą tradycyjny handel? Zmiany na rynku są nieuniknione


    Myimagine / Shutterstock
    Z raportu „Sklepy Przyszłości” wynika, że 24% użytkowników internetu dokonuje stałych transakcji handlowych przez aplikacje i strony mobilne. Zdaniem specjalistów, siła m-zakupów będzie rosła za sprawą systemów ułatwiających wybór i zamawianie artykułów. Najnowsze badania wykazały też, że 21% respondentów systematycznie nabywa towary poprzez social media.  więcej
    10-05-2018, 22:25, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Sierpień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.