Millward Brown SMG/KRC

  • Nie ma piractwa, tylko pozarynkowy obieg kultury - badania Centrum Cyfrowego


    © istockphoto.com
    Pozarynkowy obieg kultury wydaje się duży i wpływa na zainteresowanie kulturą, ale nie powoduje strat finansowych przemysłu rozrywkowego. Po prostu tzw. piraci nie są "utraconymi klientami" - wynika z badań Centrum Cyfrowego Projekt: Polska we współpracy z firmą Millward Brown SMG/KRC.  więcej
    19-03-2013, 14:12, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polacy szturmują sklepy internetowe


    © istockphoto.com
    Najczęściej w sklepach internetowych kupujemy książki, filmy i muzykę - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Jednocześnie Polacy coraz chętniej kupują przez internet sprzęt elektroniczny oraz odzież. Tylko 17 proc. osób korzystających na co dzień z internetu nie zrobiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów w sieci.  więcej
    14-11-2011, 16:53, paku, Internauci
  • Turystyka i gastronomia najczęściej pod lupą Polaków


    © BVI Media - Fotolia.com
    W ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest wykorzystywany przez konsumentów także do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.  więcej
    25-10-2011, 21:46, paku, Internauci
  • Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

    75% ankietowanych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC zna markę T-Mobile. Jest to ponad dwukrotnie lepszy wynik niż w poprzednim badaniu.  więcej
    24-08-2011, 13:51, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polacy weryfikują firmy w internecie


    © arsenik - istockphoto.com
    Internet oraz opinie najbliższych są dla Polaków najczęstszym źródłem informacji na temat rzetelności firm – to pierwszy wniosek płynący z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najchętniej wybierane przez konsumentów są te przedsiębiorstwa, których produkty lub usługi łączą w sobie wysoką jakość w przystępnej cenie.  więcej
    22-08-2011, 19:53, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Częściej słuchamy radia przez internet

    Mimo że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez internet. W ten sposób rozgłośnie odbiera już ponad 1,6 mln Polaków - wynika z badania Radio Track.  więcej
    29-07-2011, 13:05, mm, Media
  • (akt.) BInAR: Internetowego radia słuchamy głównie w domu

    Blisko 89 proc. internautów, którzy wzięli udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte z nich włącza stację w internecie przynajmniej raz w tygodniu. Jednakże biorąc pod uwagę grupę wszystkich internautów, nie tylko tych objętych badaniem, to popularność internetowego radia wśród nich nie jest już tak wysoka - rozgłośni online słucha 22 proc. użytkowników internetu wynika z badania Net Track.  więcej
    15-07-2010, 10:45, paku, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)