zapomnialem napisac, ze wg mie "hakerem" Netia nazywa kolesia ktory okradl zervis a nie samego zervis
nie wiem dlaczego wycigneliscie wnioski ze to zervis jest "hakerem" :P
ciekawe kiedy bedzie afera z kart bankowych przysylanych zwyklym listem a nie poleconym, w koncu PIN to tez tylko 4 cyfry
widze ze netia zabezpieczyla NOL, a na inforlini jak chcialem zmienic PIN to zadala mi tyle pytan ze sie zgubilem xD
"zapomnieliscie o jednym: nikt przy zdrowych zwyslach nie zostawi PINu nadanego przez Netię."
Masz rację Ahim, ale spora część klientów nawet nie wiedziała o NOL, a że PINu nigdy nie potrzebowali to też nie trudzili się go zmieniać.
Nie zapominajcie o hostingu.
http://www.nethosting.pl/
nr umowy: 01000/07/RZA/1xxx
login: 010007RZA1397
pass: 1234
No to powinna być mowa o dwóch hakerach, a nie o jednym.
Inna sprawa - ciekawe czemu Netia tak bardzo dba o to, aby o sprawie było cicho?
Może być jeden haker, który np oferował "promocyjne" doładowania: "za 20zł dostaniesz doładowanie 100zł" i czuje się bezkarny, bo nie ładuje swoich numerów.
Ale o ile ciekawiej jest, jeśli ten uczciwy jest tym złym..
Mała uwaga do aktualizacji 2;
Pracownik Netii zaraz po otrzymaniu faktury, że należy zmienić PIN, bo tu właśnie był problem
Jeśli tak napisałem to mała pomyłka, w trakcie rozmowy wyjaśniającej lewe doładowania zaraz po otrzymaniu faktury pracownik poinformował, że należy zmienić PIN bo tu jest problem, powiedział też o miejscu zdarzenia - netia online, pracownik nie otrzymał faktury, bo teraz jak to przeczytałem to tak to brzmi.
i zervis, nie Zervis;)
Wyrazac zgode na aktywacje obslugi klienta?
Standardem jest ze klient ma dostep do niej offline i online. A ze nie czyta umowy, opisow na fakturach, ulotek do nich wrzucanych - Coz ignorancja! A potem pretensje do calego swiata.
Powiem inaczej kupowalem telefon w Plus GSM nie mialem zaswiadczenia o zarobkach/zatrudnieniu. Facet powiedzial da Pan karte kredytowa i nie ma problemu, zrobil xero obydwu stron, i oddal. Nie zajaknal sie ze w zasadzie to moze mnie teraz z tym xerem wycyckac do zera. Oczywiscie bylem tego swiadomy, ale kto inny?! Powiem ze to bylo w salonie plusa w ich siedzibie na Marynarskiej. Tak wiec nie mowmy o zabezpieczeniach bo nawet najlepsze - nie twierdze ze netia ma takie, sa zbedne przy glupocie i nieswiadomosci ludzi.
pewnie dowiemy sie za rok jak sprawa sie skonczyla
ja jako uzytkownik Netii pragne aby:
1. zervis otrzymal podziekowania za zwrocenie uwagi na blad w generowaniu kodu PIN
2. Netia wprowadzila inny sposob aktywacji listy hasel - np. pytanie o PESEL
3. Netia wprowadzila mozliwosc ustawienia dowolnego haslo, a nie 4 cyferki i zeby netia online byla aktywowana na zyczenie
-----
-----
ps czy ktos dzis juz aktywowal listy hasel ?
Może i tak, ale jak już ktoś wspomniał o jakiejś starszej babci, która jak nawet to przeczyta to i tak nic z tego nie zrozumie, a jak poprosi o wytłumaczenie to jak znam życie i pracowników BOK-ów dostanie takie 'wytłumaczenie', że będzie rozumiała jeszcze mniej niż wcześniej, albo co gorsza coś w deseń "Pani tego nie będzie potrzebować to proszę się nie przejmować". I co wtedy?? Ma się potem targać po sądach, że jej nie poinformowano etc.?? To raczej nie na nerwy takich ludzi.
Ale co Wy wyjeżdżacie z jakimiś starszymi babciami. Działania Netii można porównać z wydaniem karty do bankomatu z pinem 1234. Kiedy aktywowałem usługę nikt nawet nie zająknął się o konieczności zmiany PINu - za to dziś, kiedy zmieniałem PIN operator spytał mnie nawet o numer buta i rodzaj używanej pasty do zębów.
Ktoś dał ostro d**y i tyle. Nie spotkałem do tej pory żadnego internetowego usługodawcy który aktywowałby wszystkim swoim klientom dostęp ze STANDARDOWYM, JEDNAKOWYM HASŁEM!