Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~XXL

    Polska to piękny kraj...
    "nie dla idiotów"

    17-05-2008, 08:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jks

    Około rok temu (w maju) zamówiłem Net24 w Netii (niestety nie doszło
    do sfinalizowania umowy - z braku możliwości technicznych ze strony TP)
    W każdym razie PIN-em do mojego konta były cyfry 1234.

    17-05-2008, 09:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zervis
    [w odpowiedzi dla: ~jks]

    masz może jeszcze ten dokument?
    mógłbyś go umieścić w komentarzu?
    ja właśnie mam zamiar to zrobić.

    17-05-2008, 09:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zervis
    [w odpowiedzi dla: ~zervis]

    http://23rv15.ovh.org/unikalnyPIN.jpg

    nie ma wzmianki o "netia online", dokument został jednak dostarczony z fakturą, moje niedopatrzenie.

    17-05-2008, 09:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zervis

    Dodam jeszcze, że pin mógł zmienić ktokolwiek, kto zalogował się na dane konto, tak zmieniłem swój pin, nie było żadnych dodatkowych pytań czy też innych zabezpieczeń.
    Zrzuty które przedstawiłem, obrazują wszystkie logowania jakich się dopuściłem, było ich 10x, nie chce potem słyszeć, że Netia zrobi ze mnie jakiegoś seryjnego włamywacza.

    17-05-2008, 10:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mattie

    Żal mi tej pani, i Netii, bo nie chcą zauważyć swoich błędów. Ewidentnie Netia zawiniła, a teraz doszukuje się jakiś podtekstów. Zervis wielkie gratulacje, że pokazałeś ich głupotę, bo jeśli nikt by tego nie zrobił, ludzie mogliby stracić naprawdę sporo pieniędzy na tego typu doładowaniach. Jak można nadawać 'trywialne' piny z rodzaju 1234, 0000 itp.?

    17-05-2008, 10:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~netiakleint

    zervis - stary wszyscy internauci popierają Cię, nic się nie stresuj, jeśli Netia cokolwiek zadziała przeciwko Tobie to my klienci już się postaramy, że dostała po d. od naszej strony! Pozdrowienia, i dzięki za ujawnienie całej sprawy, po prostu ośmieszyłeś kolosa na forum publicznym i teraz zrobią wszystko, żeby nie wyszło, że to oni zawinili. Nienawidzę takiej postawy, zamiast przyznać się do błędu i poprawić procedury aby nie mógł się on powtórzyć, to odwraca się kota ogonem, i wymyśla się wielkiego hackera, który terroryzuje biedną Netię.

    17-05-2008, 11:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zervis

    "zrzuty ekranu z przejętych kont"??
    jak przejętych?:>

    17-05-2008, 11:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~NCoding

    Zamawiałem internet w Netii przez ich stronę internetową. Nie ma tam miejsca na podanie PINu. W otrzymanej umowie mam podany PIN 1234 - nie wybierałem go sobie. Do tego momentu nawet nie wiedziałem, że mam w Netii konto on-line i że możliwe jest zalogowanie się na nie z wykorzystaniem tego trywialnego numerka.
    Również mogę dostarczyć skan dokumentu.

    17-05-2008, 12:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~krocz

    Ja mam Net24 i pin sam sobie wymyśliłem - ale umowę zawierałem z przedstawicielem, a nie przez internet.

    17-05-2008, 12:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~zervis

    ~NCoding, proszę, wrzuć go gdzieś albo wyślij do redakcji DI.

    17-05-2008, 12:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Jeśli macie dokumenty wskazujące na to, że Netia mija się z prawdą i faktycznie przyznawała klientom "trywialne" numery PIN to proszę podeślijcie je na adres redakcji. Zapewniamy anonimowość!

    Wkrótce uzupełnimy artykuł o wyjaśnienia podesłane nam przez Zervisa.
    Pozdrawiam

    17-05-2008, 12:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~NCoding

    http://img217.imageshack.us/img217/3339/umowada5.jpg
    Sorry za jakość - nie mam skanera, pstryknąłem fotkę ;)


    @zervis, nie bój nic. W razie gdyby Netia zrobiła jakiś głupi ruch zorganizujemy akcję masowego wypowiadania umów i odpowiednio ją nagłośnimy ;)

    17-05-2008, 13:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Mefisto
    m
    Użytkownik DI Mefisto (1)

    Nie znacie regulaminu a bzdury wypisujecie.
    Podpisując umowę zgadzasz się z SWP czyli szczegółowe warunki promocji oraz na Regulamin Neti o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
    Zapoznaj się z nim o PIN - poufny ciąg cyfr znany tylko Abonentowi potwierdzający jego tożsamość Abonenta podczas dokonywania zdalnych operacji związanych z usługą. Więc jak nie nadałeś sobie bądź nie zmieniłeś masz to twój problem.

    17-05-2008, 13:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ahim

    zapomnieliscie o jednym: nikt przy zdrowych zwyslach nie zostawi PINu nadanego przez Netię.

    dziwi mnie ze po pierwszym zalogowaniu do NOL nie ma prosby do zmiane PIN !, wiekszosc hasel jakie mam byly haslami do pierwszego logowania


    Moj PIN nadany przez netie to tez 1234, tylko ze ja go zmienilem przy pierwszym logowaniu.

    17-05-2008, 13:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)