Netia powinna bardziej skupić się na problemach z łączami u obecnych klientów, a nie na siłę szukać nowych !!! Pingi w kosmos, wieczorami 300ms na linii Netii. Dwóch znajomych na linii TP od dwóch tygodni nie może doprosić się reakcji na rozłączanie, lub brak aktywności połączenia dosłownie co kilka minut.
Obciach
Porażka normalnie, płacić haracz za kiepskie łącze przez nawet 3 lata :/ do tego to dorzucają jakieś ochłapy w postaci pseudo bonusów. Nie ma to jak lokalni dostawcy internetu! Ja mam łącze 2 Mbit za 15 zł miesięcznie! Pozdrawiam wszystkich i życze podobnych ofert ;)
no cóż, każda firma robi co może, by zjednać sobie klientów, pomysły są różne, natomiast tak czy siak trzeba się skupic na usługach, a nie bonusach. a mam porównanie (w domu netia, w pracy tp) i widzę, co jest mniej awaryjne, bardziej sprawdzone i oferuje lepsze warunki (o jakości obsługi już nie wspominając) - netia wyprzedza konkurencję zdecydowanie.