Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

VR

  • Nie tylko AI - w co inwestować w 2024 roku


    Freepik
    Inwestycyjnym i technologicznym tematem 2023 roku była sztuczna inteligencja. Można z dużą dozą pewności założyć, że postępy na tym polu dalej będą nas ekscytować i poszerzać możliwości jej wykorzystania do pracy oraz rozrywki. Jednak nowinki technologiczne, a przy tym szansa na zyski, nie kończą się na AI. Co może być warte uwagi w nowym roku?  więcej
    15-01-2024, 17:08, _, Pieniądze
  • VR w branży iGaming: Immersyjne wrażenia


    master1305
    Branża iGaming nieustannie się rozwija. Kasyna cały czas ulepszają swoją ofertę, dostarczając graczom coraz wyższej jakości, różnorodnych gier hazardowych. Zapewniają też coraz bardziej atrakcyjne bonusy i promocje, takie jak w spin city kod promocyjny 2023, dzięki któremu gracze mogą odebrać bonus bez depozytu, który gwarantuje korzyści finansowe w zupełności za darmo, bez konieczności wpłaty choćby złotówki z własnej kieszeni.  więcej
    19-10-2023, 13:42, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Co nas czeka w najbliższej dekadzie? Przyszłość technologii na horyzoncie 2030


    Pexels
    W ciągu ostatnich lat technologia przeszła ogromną ewolucję, wpływając na niemal każdy aspekt naszego życia. W najbliższej dekadzie możemy spodziewać się dalszego, dynamicznego rozwoju, który otworzy nowe możliwości i zmieni sposób, w jaki funkcjonujemy na co dzień. Oto kilka obszarów, w których możemy spodziewać się znaczących innowacji w najbliższej dekadzie.  więcej
    05-04-2023, 08:11, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Jak technologia zmienia branżę gier

    W tym artykule postaramy się dokładnie opisać nowoczesne technologie hazardowe. Podzielimy się również nowinkami, które są obecnie w planach deweloperów.  więcej
    03-04-2023, 11:03, _, Pieniądze
  • Technologia VR a gry hazardowe

    Technologie wirtualnej rzeczywistości (VR) wkrótce zaczną przyciągać graczy i obstawiających z platform do gier bez VR, ponieważ zapewniają one zupełnie nowe i realistyczne doświadczenia hazardowe, z którymi gry 2D i 3D nie mogą konkurować. Ostatecznie technologia VR wydaje się mieć potencjał, aby wywrócić branżę do góry nogami, dzięki całkowicie wciągającym grom, które zmuszą platformy hazardowe do dostosowania się do nowych technologii, aby przetrwać.  więcej
    26-01-2023, 20:29, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Na twórców foto, video czy gier czeka w Poznaniu prawie 4500 m2 przestrzeni wyposażonej w najnowocześniejsze sprzęty


    Mateusz Gzik
    Dla projektantów i producentów gier dostępna będzie przestrzeń gamingowa i prawie 300-metrowe studio Motion Capture ze sprzętem potrzebnym do skanowania przedmiotów czy produkcji VR. eN Studios jako pierwsze w Polsce udostępni możliwość symultanicznego nagrywania dźwięku, dając możliwości Performance Capture. Twórcy gier do dyspozycji otrzymają unikatowy, sprowadzany ze Stanów Zjednoczonych sprzęt, czyli 36 specjalistycznych kamer i specjalnych strojów.  więcej
    06-06-2022, 14:01, pressroom , Technologie
  • Ruszyła rekrutacja do ósmej edycji miejskiego programu akceleracyjnego Warsaw Booster'21!

    Warszawa zaprasza stołeczne start-upy do kolejnej edycji programu Warsaw Booster. W tegorocznej odsłonie do programu mogą zgłaszać się firmy pracujące nad rozwiązaniami z zakresu smart city i zrównoważonego rozwoju. Udział w programie można zgłaszać do 5 września br. za pośrednictwem strony www.warsawbooster21.pl.  więcej
    01-09-2021, 15:50, pressroom , Pieniądze
  • 5 trendów w branży #EdTech na 2021 r.


    Julia M Cameron
    Na dynamiczny rozwój rozwiązań technologicznych w edukacji ma z pewnością wpływ trwająca pandemia covid-19. Choć nie zmieniła ona kierunku, w którym zmierzała branża EdTech, to znacznie przyspieszyła jej ekspansję. Wśród głównych edtechowych trendów na nadchodzące miesiące można wymienić: dalszy wzrost popularności e-learningu, wdrażanie angażujących metod nauki i rozwiązań VR/AR, wykorzystanie social mediów, a także personalizację procesu nauczania.  więcej
    18-02-2021, 14:08, _, Technologie
  • 5G - piąta generacja sieci komórkowej


    Tierney, Adobe Stock
    Obok możliwości szybszego pobierania zdjęć, filmów i innych plików oraz sprawniejszego korzystania z Internetu i zestawów wirtualnej rzeczywistości (VR), 5G ma pozwolić również na upowszechnienie tzw. Internetu rzeczy (IoT). Będzie to możliwie dzięki podłączeniu do sieci ogromnej liczby urządzeń (np. AGD i RTV) i wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI). Małe opóźnienia i niezawodność sprawią, że urządzenia w sieci 5G będą mogły reagować 100 razy szybciej niż w LTE.  więcej
    28-04-2020, 08:29, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Pozostało niewiele czasu do konferencji na temat VR i AR w marketingu oraz sprzedaży. Poznaj program wydarzenia


    Izba Gospodarki Elektronicznej
    Już 16 maja 2019 r. w Warszawie odbędzie Augmented Advertising & Sales Conference w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej – wydarzenie, poświęcone wyłącznie zagadnieniom związanym z wykorzystaniem najbliższej człowiekowi technologii. Organizatorzy zaprosili kilkunastu ekspertów z rynku VR i AR, którzy będą omawiać obecny stan oraz przyszłość kampanii reklamowych opartych o jedną z tych technologii.  więcej
    13-05-2019, 22:45, Nika, Kalendarium
  • Wirtualna rzeczywistość zadomawia się w motoryzacji


    ProfiAuto
    Z możliwości, jakie daje VR, korzystają już nie tylko najwięksi producenci samochodów i dealerzy. Nowoczesne narzędzia są także cenne dla branży warsztatowej. Będzie się można o tym przekonać podczas targów ProfiAuto Show. W katowickim Spodku dzięki zastosowaniu wirtualnej rzeczywistości ma powstać warsztat-ideał.  więcej
    13-05-2019, 18:57, Nika, Kalendarium
  • Powstał prototyp pierwszej pasywnej sieci optycznej 50G


    Shutterstock.com
    Właśnie zaprezentowano prototyp pasywnej sieci optycznej 50G (PON). Może ona zapewnić transmisję o prędkości 50 Gb/s w kierunku downstream oraz 25 Gb/s i 50 Gb/s w kierunku upstream na fali pojedynczej długości.  więcej
    02-04-2019, 21:25, Nika, Technologie
  • Gry mobilne górą


    natureaddict/pixabay
    Rynek gier przesuwa się w kierunku smartfonów. W siłę rosną symulatory i rozgrywka sieciowa oraz tryb multiplayer. Gry umożliwiające rywalizację z innymi osobami cieszą się ogromną popularnością zarówno na konsolach, jak i pecetach. Wirtualna rzeczywistość to z kolei jeszcze przyszłość rynku gier, a nie teraźniejszość. Potrzebna jest większa dostępność i bardziej zaawansowane gry, aby VR mógł zrewolucjonizować branżę.  więcej
    21-03-2019, 21:28, Nika, Lifestyle
  • 6 gorących trendów IT, które będą rządzić w 2019 roku


    hywards / shutterstock
    Wyobraź sobie, że z e-asystentem, sprzedającym bilety lotnicze, rozmawiasz jak ze starym kumplem, który łapie twoje czarne poczucie humoru. Na ręku masz zegarek, dzięki któremu zarządzasz etapami produkcji w fabryce po drugiej stronie świata, a nad zawiłymi procesami dyskretnie czuwają wszechwiedzące algorytmy kwantowe. To elementy niedalekiej przyszłości, a w niektórych przypadkach teraźniejszość. Warto poznać chociaż te najbardziej obiecujące trendy technologiczne.  więcej
    03-01-2019, 13:06, Nika, Technologie
  • Koncern chemiczny przeszkoli pracowników w wirtualnej rzeczywistości

    Wszyscy zatrudnieni w Polsce pracownicy niemieckiego koncernu otrzymali możliwość skorzystania z innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych opierających się na wirtualnej rzeczywistości. Przygotowano dla nich scenariusze niebezpiecznych sytuacji, jakie mogą wystąpić na terenie zakładów produkcyjnych, a także aplikację, wiernie odzwierciedlającą specyfikę pracy w fabrykach.  więcej
    24-12-2018, 12:47, Nika, Technologie
  • Tak niewiele firm gotowych na odparcie cyberataku, tak wiele niebezpieczeństw


    sheelamohanachandran2010 / Shutterstock.com
    W środowisku pełnym smartfonów, tabletów, e-usług, e-governance, bankowości elektronicznej, oferującym doświadczenia VR czy AR oraz rozwiązania przemysłu 4.0, każdy z nas – obywatel, konsument, klient, podatnik przedsiębiorca, urzędnik itd. – w jakimś stopniu jest narażony na cyberzagrożenia i stara się, choćby intuicyjnie, im przeciwdziałać. Jednak w jakiej skali i na ile działania mające wzmocnić cyberbezpieczeństwo są skuteczne?  więcej
    21-12-2018, 23:55, Nika, Bezpieczeństwo
  • 5 technologii do użycia w fabrykach przyszłości


    Alex Pazzuelo
    Według analityków przez najbliższe dekady przemysł 4.0 polegać ma głównie na podstawowej digitalizacji. Pojawią się również maszyny lepiej przystosowane do działania w cyfrowym środowisku. Dopiero po tym etapie otworzy się przed nami prawdziwy potencjał konserwacji i inteligencji predykcyjnej. Istnieją jednak firmy, które pod tym kątem rozwijają się szybciej od pozostałych. Przedstawiamy 5 trendów, mających szansę odmienić oblicze przemysłu, z którymi już dziś eksperymentują liderzy cyfrowej transformacji.  więcej
    20-12-2018, 10:57, Nika, Technologie
  • Pracownicy sektora energetycznego wyszkoleni w wirtualnej rzeczywistości

    Wirtualna rzeczywistość jest coraz częściej i na coraz większą skalę wykorzystywana w przemyśle. Mocny akcent na innowacje w tym zakresie stawia polska spółka zajmująca się poszukiwaniem i wydobywaniem gazu ziemnego i ropy naftowej. Technologia VR pozwala firmie szkolić pracowników w realistycznych warunkach, lecz z zachowaniem większego poziomu bezpieczeństwa.  więcej
    27-09-2018, 11:40, Nika, Technologie
  • Polska gra VR na szczycie

    Gra The Wizards, powstała w gliwickim studio, znajduje się w czołówce gier VR na platformie Steam. Na czym polega jej magia?  więcej
    17-09-2018, 18:43, Nika, Lifestyle
  • Czy rozszerzona rzeczywistość może stać się polską specjalnością?


    Kogifi
    W sierpniu polski akcelerator startupów nabył akcje niemieckiej spółki. Ten krok umożliwi inwestorowi wejście na nowy rynek, jak również pozwoli na rozszerzenie jego portfolio o perspektywiczne technologie AR i VR. Dzięki połączeniu wiedzy specjalistów z obu krajów, udało się już opracować rozwiązanie przenoszące obiekty do rozszerzonej rzeczywistości w dwie godziny.  więcej
    16-08-2018, 16:04, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)