Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

targetowanie

  • Targetowanie - nie ograniczaj się do reklamy

    Targetowanie to słowo, które w internecie odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Niemniej najczęściej jego rozumienie ogranicza się do reklamy. Dlaczego i jakie to może mieć konsekwencje dla Twojego projektu? Jak podejść do targetowania, aby miało największy sens? Zapraszam do czytania.  więcej
    04-10-2022, 08:50, Artykuł poradnikowy,
  • Drobiazgowa segmentacja stworzona w oparciu o miliardy profili internautów


    Myimagine / Shutterstock
    Polska firma w oparciu o analizę 21 mld anonimowych profili internautów stworzyła segmenty ponad 270 globalnych marek. Będzie je udostępniać na autorskiej platformie. Ma to pomóc w precyzyjnym dotarciu do konsumentów z reklamą i zmniejszyć liczbę masowych nietrafionych kampanii.  więcej
    12-10-2018, 02:59, Nika, Pieniądze
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Przyszłość modelu programmatic po wprowadzeniu RODO

    Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Demografia, geolokalizacja, zainteresowania, zachowania zakupowe – to wszystko pozwala reklamodawcom dotrzeć z przekazem do właściwej grupy odbiorców. Jednak przepisy RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. To z kolei zmusza reklamodawców do podporządkowania się nowej cyfrowej rzeczywistości.  więcej
    29-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Programmatic rośnie w siłę. Czego jeszcze potrzebuje do rozwoju?

    Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie, a jego siła tkwi w tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Jednak aby marketerzy mogli w pełni korzystać z potencjału technologicznego programmatic potrzebne są wysokiej jakości dane, a te często pozostawiają wiele do życzenia.  więcej
    01-03-2018, 13:24, Nika, Pieniądze
  • Co jedno kliknięcie może o Tobie ujawnić?


    Ewa Studio / Shutterstock
    Odwiedzane strony internetowe, zakupy online, odtwarzane piosenki, czy wiadomości publikowane w mediach społecznościowych są skarbnicą danych i mogą być wykorzystane do wywierania wpływu na nasze zachowania. Zespół badaczy dowiódł, że treści zamieszczane przez użytkowników pozwalają na zidentyfikowanie ich profilu psychologicznego.  więcej
    01-03-2018, 21:19, Nika, Lifestyle
  • Jak działa profilowanie rasowe na Facebooku? Ups! Nie wypada tak tego nazywać!

    Facebook może ustalać rasę ludzi i na tej podstawie może serwować im różne treści. Oczywiście sam Facebook unika mówienia o rasie i woli mówić o "powinowactwie kulturowym". Tak czy owak ujawnia to ciekawy problem związany z profilowaniem.  więcej
    21-03-2016, 09:09, Marcin Maj, Pieniądze
  • Intencje zakupowe i demografia w Adkontekst

    Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut.  więcej
    17-09-2014, 21:48, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Facebook obiecuje lepsze reklamy i narzędzia kontroli reklam


    Franco Bouly
    Lepsze reklamy i więcej kontroli nad nimi - taką nowość ogłosił dziś Facebook. Gigant mniej akcentuje fakt, że oznacza to przetwarzanie dodatkowych danych o użytkownikach.  więcej
    12-06-2014, 15:31, Marcin Maj, Pieniądze
  • Twitter ma usługę dla reklam TV. Sfałszował tweety, by ją promować

    Wspomaganie reklamy telewizyjnej promocją na Twitterze? Oto cel nowej usługi serwisu mikroblogowego. Trochę szkoda, że Twitter stworzył fałszywe wpisy prawdziwych użytkowników, by tę nową usługę promować.  więcej
    24-07-2013, 12:31, Marcin Maj, Pieniądze
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Retargetowanie - sztuka zdobywania niezdecydowanych internautów

    Search Retargeting - usługa, która pozwala reklamodawcom ponownie dotrzeć, a nawet pozyskać niezdecydowanych internautów, znalazła się w ofercie agencji Cube Group SA.  więcej
    08-11-2008, 04:10, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)