Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

  • E-handel wpływa na zakupy offline


    ©istockphoto.com/photographeer
    Nierzadko internauci porównują ceny w sieci, aby potem kupić towar w tradycyjnym sklepie. Wartość samego rynku e-handlu powiększy się o 20%, ale wraz ze spowolnieniem wzrostu będziemy obserwowali stabilizację tego rynku – czytamy w raporcie przygotowanym przez grupę roboczą e-commerce Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB).  więcej
    01-04-2009, 09:36, redakcja, Biznes, Finanse i Prawo
  • Skarżą się na poczynania Poczty Polskiej


    Alina Zienowicz / na lic. CC
    List protestacyjny do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwa Infrastruktury oraz Poczty Polskiej wystosowali przedstawiciele Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Sprzeciwiają się oni "monopolistycznym praktykom Poczty Polskiej" oraz dużej podwyżce cen za usługi pocztowe.  więcej
    21-07-2008, 16:08, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS