Carl Icahn nie doprowadzi do zmiany rady nadzorczej Yahoo. Zamiast tego stanie się jej członkiem. Wydaje się, że Microsoft stracił szansę na przejęcie firmy. więcej
Google i Digg podpisały list intencyjny w sprawie przejęcia Digg przez Google (za ok $200 mln) i włączenia tego serwisu w struktury Google News (via TechCrunch) więcej
Google kupuje rosyjską sieć reklamy kontekstowej ZAO Begun za $140 mln. Sprzedawcą jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii firma Rambler Media (via TechCrunch) więcej
Yahoo! odrzuciło najnowszą propozycję Microsoftu odsprzedania gigantowi z Redmond wyszukiwarki, a reszty firmy jednemu z akcjonariuszy - Carlowi Icahnowi. więcej
Stereo.pl przejął serwis biletowy Bileteria.pl, dystrybuujący bilety m.in. do teatrów, filharmonii, na koncerty, wydarzenia sportowe, a wkrótce także do kina więcej
Ask.com zakończyła proces przejmowania Lexico Publishing Group, właściciela takich serwisów jak Dictionary.com, Thesaurus.com czy Reference.com. więcej
Serial "Microsoft przejmuje Yahoo!" trwa w najlepsze. Mimo zerwania rozmów na początku czerwca, firma z Redmond dalej szuka sposobu na przejęcie portalu Yahoo!. Teraz jednak chce tego dokonać ze wspólnikami. więcej
Przejęcie Tele2 przez Netię jest zagrożeniem dla konkurencyjności rynku uważają przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej. UKE twierdzi, że przyniesie korzyści więcej
30-06-2008, 19:55, Krzysztof Gontarek, Technologie
Netia - największy w Polsce operator alternatywny - zawarła umowę nabycia 100% udziałów w Tele2 Polska Sp. z o.o. Dla Netii oznacza to znaczne zwiększenie bazy klientów oraz oszczędności. więcej
Nokia przejmuje kontrolę nad Symbianem za 264 mln euro. Dzięki temu chce lepiej stawić czoła Androidowi - nowemu komórkowemu systemowi od Google więcej
Serwis Zakupy.com przejął internetowy sklep z grami planszowymi oraz grami RPG - Replikator.pl. To już 8 w ostatnich kilkunastu miesiącach przejęcie Zakupy.com więcej
Sieć serwisów przejętych przez Gadu-Gadu powiększyła się ostatnio o dwa kolejne serwisy społecznościowe - Bliziutko.pl i Trees.pl, znajdujące się we wczesnej fazie rozwoju. W ten sposób producent komunikatora realizuje długofalową strategię rozwoju spółki. więcej