Zmiany technologiczne są nieuniknione - pod tym stwierdzeniem podpisuje się niemal trzy czwarte Polaków. Wprowadzenie innowacji ma też swoje konsekwencje - jak wynika z badania “Polacy wobec zmian technologicznych” ponad połowa rodaków boi się utraty prywatności wynikającej z ich zastosowania, a to nie jedyne nasze obawy. więcej
Poza fiskusem na mechanizmie podzielonej płatności najwięcej zyskają banki. A stracą, i to podwójnie, firmy, które kupują za gotówkę, lecz należności od kontrahentów otrzymują przelewem. Ekspertka tłumaczy, na czym polega ten mechanizm. więcej
E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu? więcej
Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny, dlatego Agencja Mienia Wojskowego oprócz otwierania sklepów stacjonarnych, zdecydowała się uruchomić sprzedaż przez internet. Można w nim kupić dla przykładu używane kombinezony pilotów czy tarcze trenerskie. Po kilku dniach istnienia sklepu niemal połowa asortymentu została wykupiona. więcej
Wiadomość o opóźnionym samolocie, pogodzie w docelowym miejscu czy o dodatkowych atrakcjach, których można tam się spodziewać - firmy z branży turystycznej coraz częściej wysyłają swoim klientom SMS-y z mniej lub bardziej istotnymi informacjami. więcej
By korzystać w pełni z możliwości rozwoju firmy, nie można ograniczać się wyłącznie do wyników własnych badań. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, korzystanie z rozwiązań tworzonych przez innych może okazać się szansą na rozwój. W niektórych firmach już jedna trzecia nowych produktów jest efektem współpracy ze startupami. więcej
Liczba kobiet pracujących w IT rośnie, ale proporcje płci wciąż są bardzo nierówne. Na trzy kobiety w zespole przypada średnio 10 mężczyzn. Najnowsze badanie „Kobiety w IT” zrealizowane na podstawie wywiadów z ponad 2 tys. kobietami pokazuje, dlaczego tak właśnie jest. więcej
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. więcej
Wzrasta liczba internautów powyżej 65 roku życia - według raportu CBOS z 2017 r. to już 23% najstarszych Polaków. Znajdują oni w sieci interesujące ich tematycznie fora, wydarzenia, nowych znajomych i własne media. Coraz częściej robią też zakupy. Co i jak kupują najczęściej? więcej
Coraz więcej Polek przygotowuje się do kariery w IT podczas urlopu macierzyńskiego lub wychowawczego. Ruszyły też zapisy na pierwszy w Polsce kurs certyfikowanego testera oprogramowania przeznaczony tylko dla mam. więcej