Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

DMP

  • Programmatic rośnie w siłę. Czego jeszcze potrzebuje do rozwoju?

    Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie, a jego siła tkwi w tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Jednak aby marketerzy mogli w pełni korzystać z potencjału technologicznego programmatic potrzebne są wysokiej jakości dane, a te często pozostawiają wiele do życzenia.  więcej
    01-03-2018, 13:24, Nika, Pieniądze
  • Intencje zakupowe i demografia w Adkontekst

    Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut.  więcej
    17-09-2014, 21:48, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)