Czytelnicy Dziennika Internautów mogli w tym tygodniu wziąć udział w badaniu użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Zdecydowanym zwycięzcą okazała się Platforma Obywatelska, której strona w każdym z trzech zadań uzyskała najlepsze rezultaty. Jednak nie wszystkie partie polityczne pomyślały o internautach przed wyborami. więcej
Symetria i Dziennik Internautów organizują badanie użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Sprawdź, ile czasu zajmie Ci znalezienie podstawowych informacji dotyczących wyborów. więcej
Ruszyły Kryształy Symetrii (www.krysztalysymetrii.pl) - cykliczne badania użyteczności czołowych serwisów polskiego internetu. W pierwszej edycji 2000 internautów sprawdziło użyteczność stron internetowych banków w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone przez Agencję Symetria we współpracy z partnerem branżowym – portalem Money.pl. więcej
21 czerwca ukażą się „Kryształy Symetrii” – raport na temat użyteczności stron internetowych banków w Polsce. Autorem badania jest agencja e-biznes Symetria. więcej
Niedoinformowanie internautów, mylące sformułowania i mało intuicyjny formularz - to według Symetrii niektóre problemy, na jakie można trafić, dokonując tzw. samospisu internetowego. więcej
Symetria i portal Bankier.pl ogłosiły konkurs na napisanie motywującego tekstu długości jednego SMS (160 znaków). Do wygrania są usługi Symetrii o wartości 50 tys. zł. więcej
2-miesięczny płatny staż w poznańskiej agencji Symetria to nagroda dla studenta, który zaprojektuje najlepszą kreację, landing page lub kampanię reklamową więcej
W wydaniu audio: Yahoo udostępnia API - Ubuntu Mobile udostępnione - Zgoda twórcy nie zawsze konieczna - Wyniki badań Symetrii - Internauci nie uznają Kosowa - Microsoft chce otwartości - W Trójmieście króluje MS Office
Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary internauci pomijają wzrokiem? Jak reklamę internetową postrzegają kobiety a jak mężczyźni? Na te i inne pytania miały odpowiedzeć wyniki eye trackingowego badania walentynkowych kreacji reklamowych przeprowadzonego 15 lutego br. przez agencję Symetria. więcej
Czy użyteczność serwisów informacyjnych i bogactwo funkcjonalności wiążą się z popularnością witryny i jej większą odwiedzalnością? Agencja Symetria podjęła próbę eksperckiej analizy czołowych serwisów informacyjnych polskiego internetu, której wyniki zostały opublikowane w raporcie pt. Popularność witryn a ich użyteczność. więcej
06-02-2008, 22:07, Krzysztof Gontarek, Technologie