Mastercard z narzędziem dla przedsiębiorców: GdzieJakiBiznes - rewolucja czy gruszki na wierzbie?Wyobraź sobie, że masz pomysł na świetny biznes, ale nie masz pojęcia, gdzie najlepiej go otworzyć. Mastercard obiecuje rozwiązać ten problem dzięki nowemu narzędziu GdzieJakiBiznes.com. Ale czy ta platforma analityczna rzeczywiście zrewolucjonizuje proces wyboru lokalizacji dla firm? więcej |
|
Cyberprzestępcy łowią na informacje o śmierci i pogrzebachFałszywe informacje o śmierci znanych osób, a także wykorzystywanie prawdziwych ogłoszeń o pogrzebach i nekrologów, w celu snucia cyberprzestępczych intryg – to jedna z bardziej niegodnych strategii phishingowych. Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa przestrzegają, że cyberprzestępcy nie mają jednak zahamowań i w wątpliwy moralnie sposób są w stanie wykorzystać ludzkie emocje, smutek, dezorientację czy ciekawość, związaną z informacjami o śmierci znanych lub znajomych osób. więcej |
|
Jak wykorzystać AI w działaniach marketingowych w 2024 rokuOpracowany przez Grupę Roboczą AI IAB Polska najnowszy „Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024” ma pomóc zgłębić temat wykorzystania AI w działaniach marketingowych tym agencjom i marketerom, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie sztucznej inteligencji, a także tym, którzy zdążyli się z nią już trochę zaprzyjaźnić. więcej |
|
Centrum ginekologiczne - miejsce, w którym kobiety mogą liczyć na kompleksową pomocCentrum Ginekologiczno-Położnicze to specjalistyczna placówka, która oferuje szeroki zakres usług w zakresie ginekologii i położnictwa. W centrum pacjentki mają możliwość przeprowadzenia konsultacji ginekologicznej oraz różnych specjalistycznych badań, takich jak USG ginekologiczne czy badanie cytologiczne szyjki macicy, które są kluczowe dla monitorowania zdrowia kobiet. więcej |
|