Jak sprawić, by każde święto było słodsze dzięki spersonalizowanym słodyczom?Święta już niebawem, dlatego nic dziwnego, że firmy poszukują nowych, świeżych pomysłów na wykorzystanie potencjału do promocji swojej marki. Spośród wielu pomysłów znajdziemy jednak ten, który zapewni nam sukces - personalizowane słodycze z logo firmy. więcej |
|
Państwo karmi internetowe korporacje danymi. Trzeba to zmienić!Internetowe Konto Pacjenta, serwis o uzależnieniach behawioralnych Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, strona telefonu zaufania prowadzonego przez NASK, oficjalny portal miasta Wrocław – to tylko kilka przykładów stron, które za pośrednictwem skryptów śledzących i plików cookie przekazują dane osób odwiedzających zewnętrznym firmom. A te mogą je wykorzystać m.in. w celach reklamowych. Fundacja Panoptykon i Fundacja „Internet. Czas działać!” zaapelowały do Ministra Cyfryzacji o uporządkowanie sytuacji. więcej |
|
Sztuczna inteligencja w Google już z nami rozmawiaOd marca pierwsi użytkownicy wyszukiwarki Google mogą przy niektórych zapytaniach spotkać się z odpowiedzią wygenerowaną przez sztuczną inteligencję. To odpowiedź na ChataGPT i próby przejęcia rynku przez Microsoft. więcej |
|
Jednorazówka 10000 - mroczny rycerz wśród e-papierosówMocny smak papierosa bez nikotynizowania się, ogromna wydajność, łatwość korzystania i bogactwo aromatów? To musi być jednorazówka Hookah Dark Knight 10000. Prawdziwy mroczny rycerz świata e-papierosów. więcej |
|