Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Jotgie

    Dziwi szybko wzrastająca popularność strony: Tokarki!
    To moja odpowiedź na ten artykuł!

    PS. Swoją drogą MARKAMI nazywamy producentów odzieży, butów, sprzętu elektronicznego, itp - NIGDY Kwejk czy Demotywatory!!!

    13-04-2012, 18:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~cat
    [w odpowiedzi dla: ~Imbryczek]

    Imbryczek: analiza dotyczy aktywnych fanów, a więc takich, którzy komentują, lajkują, bądź zamieszczają posty. To wskazuje na przywiązanie do marki lub choćby zainteresowanie informacjami, które owa marka udostępnia. Taki fan jest najbardziej wartościowy.
    Fan kupiony to z reguły taki, który raz dodał fan page do ulubionych.

    13-04-2012, 14:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Romuś

    Imbryczek - a co to ma do rzeczy skoro badana jest aktywność fanów?

    Wojtek_87 - obowiązku nie ma. Dla mnie jest to świetna metoda komunikacji i interakcji z klientami, sami klienci też się dobrze bawią i poznają siebie nawzajem.

    13-04-2012, 13:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wojtek_87

    Nie czaję tego trendu. Po się tak pchać na FB? Ten gość http://www.decom(...)ystkich! ma zdrowe podejście do tematu...

    13-04-2012, 13:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Imbryczek

    Czy uwzględniono handel fanami?

    13-04-2012, 11:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)