Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Dawid

    14 dni to dużo? Obecnie w Polsce praktyka 90 % sklepów internetowych pozwala bez problemu zwrócić towar w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu :) Polecam w tej sprawie http://rekla(...)nternet/

    16-03-2012, 11:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~httpwww.ipblog.pl

    Dobrze, że kwestia "cyfrowych towarów" doczeka się swojej regulacji. Obecnie jest problem z kwestią zwrotu np. e-booka. Zobaczymy jak polski ustawodawca poradzi sobie z implementacją, bo to zazwyczaj stąd biorą się problemy.

    16-03-2012, 09:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Dedek

    Wystarczy aby polskie firmy zrównały się poziomem klienta obsługi z tymi z europy zachodniej. Więcej nie chcę.

    Podejście do klienta w przypadku problemów w amazonie po prostu rzuca na kolana. Ja dość sporo kupuje przez neta i czegoś takiego jeszcze nie widziałem.

    Pies zjadl plyte wkrotce po zakupie. Napisalem do nich maila o tym i odpisali ze zwykle tego nie robią ale wyjątkowo wysylają nową... Ja wiem ze nikt w to pewnie nie uwierzy. Ale tak było. Dla mnie to jest poole position :)

    16-03-2012, 06:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dgt
    [w odpowiedzi dla: ~Borubar]

    W Polsce obowiązuje 10 dniowy okres zwrotu i zwraca się koszt wysyłki do klienta, ta dyrektywa wprowadza 14 dni i zwrot kosztów odsyłki do sklepu towaru ,kompletnie idiotyczny przepis który jest idealnym narzędziem dla oszustów i debili.

    15-03-2012, 16:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Borubar

    Przecież te 14 dni od dostarczenia przesyłki obowiązuje w Polsce już od dawna.

    Ta zmiana będzie miała znaczenie tylko dla nielicznych państw które nie posiadały własnych przepisów chroniących kupującego.

    15-03-2012, 15:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)