14 dni to dużo? Obecnie w Polsce praktyka 90 % sklepów internetowych pozwala bez problemu zwrócić towar w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu :) Polecam w tej sprawie http://rekla(...)nternet/
Wystarczy aby polskie firmy zrównały się poziomem klienta obsługi z tymi z europy zachodniej. Więcej nie chcę.
Podejście do klienta w przypadku problemów w amazonie po prostu rzuca na kolana. Ja dość sporo kupuje przez neta i czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
Pies zjadl plyte wkrotce po zakupie. Napisalem do nich maila o tym i odpisali ze zwykle tego nie robią ale wyjątkowo wysylają nową... Ja wiem ze nikt w to pewnie nie uwierzy. Ale tak było. Dla mnie to jest poole position :)
W Polsce obowiązuje 10 dniowy okres zwrotu i zwraca się koszt wysyłki do klienta, ta dyrektywa wprowadza 14 dni i zwrot kosztów odsyłki do sklepu towaru ,kompletnie idiotyczny przepis który jest idealnym narzędziem dla oszustów i debili.