Bo to nie jest dla MŚP (jeśli masz na myśli małe i średnie?) tylko ewentualnie dla bardzo dużych firm, które już teraz rejestrują domeny we wszystkich możliwych tld. I dla tych, którzy będą chcieli sprzedawać domeny ze swoją końcówką innym.
Dawniej bardzo mi się nie podobało masowe wymyślanie nowych tld (np. .berlin) ze względu na odchodzenie od hierarchiczności. Ale teraz to mi się nawet zaczyna podobać. Hierarchiczności i tak już dawno w praktyce nie ma (mało kto chce mieć więcej niż jedną kropkę w adresie, końcówki narodowe też często są wybierane nie ze względu na kraj tylko dlatego że ładnie wyglądają (np. .tv, .fm, .me)) a będzie większy wybór.
Zamiast nakręcać dziką euforię "nowych domen" za jedyne 200,000 USD + drugie tyle na wdrożenie, obsługę prawną etc., lepiej byłoby napisać przedsiębiorcom jak mogą rozwijać swój biznes wykorzystując już istniejące możliwości i wielki potencjał branżowych domen tematycznych.
Przeciętny polski przedsiębiorca ma swoją domenę .pl, jedną. Prędzej świnie zaczną latać niż MŚP zaczną kupować .swojafirma