sprostowania do działania CP:
1. podpisujesz umowę na konkretną kwotę i konkretny okres podstawowy (czas umowy)- obowiązuje Cię i CP do przestrzegania tych warunków... prościej inaczej byś mówił gdybyś ty miał firmę i podpisał umowę ze swoim klientem.
2. możesz włączyć i wyłączyć pakiety dodatkowe, które są na czas nieokreślony (30 dni) oczywiście włączyłeś je to i wyłączyć musisz. działanie pakietów zaczyna się od nowego okresu rozliczeniowego, z zachowaniem przynajmniej 48h na jej włączenie/wyłączenie.
3. regulamin, który podpisałeś przy podpisaniu umowy mówi jasno że wypowiedzenie umowy powinno być listowne i przesłane do siedziby firmy (siedziba firmy: CYFROWY POLSAT S.A. UL. ŁUBINOWA 4A W WARSZAWIE). Powinno także wpłynąć przed zakończeniem umowy zachowując 3-krotny okres rozliczeniowy!
4. kara umowna obowiązuje w przypadku zakończenia umowy/ zerwania umowy przed czasem. Największym błędem klientów jest to że żle piszą wypowiedzenia przez CP rozumie że chcą zerwać umowę przed czasem mając do tego pełne prawo i wolę co skutkuje naliczeniem kary. Dobrze napisane wypowiedzenie nie skutkuje naliczeniem kary.
5. Każdy dokument powinien być wysłany listem poleconym ze względu na pośredników, którzy dostarczają przesyłkę (przesyłka jest bardziej pilnowana niż zwykły list i trafia oczywiście szybciej a ty masz potwierdzenie wysłania), zalecenia dotyczące potwierdzenia odbioru jak najbardziej, gdyż masz pewność że przesyłka dotarła i kto ją odebrał (w przypaku zagubienia lub niezrealizowania Twojej woli, taki dokument potwierdzający może służyć do żłożenia reklamacji). Pozdrawiam
pracownik punktu sprzedaży CP
W Orange nawet włączenie roamingu nie jest możliwe ani drogą listową, ani bezpośrodnio w biurze obsługi klienta - tylko telefonicznie (połączenie specjalne za 2zł)
Cyfrowy Polsat działa podobnie :)
1. Jeśli chce się przejść na droższy abonament, wystarczy zalogować się do internetowego biura obsługi klienta i kliknąć ofertę, natomiast przejście na niższy abonament nie jest możliwy do momentu wygaśnieęcia starego abonamentu
2. Jeśli chce się zrezygnować z abonamentu (całe wirtualne biuro obsługi klienta jest bezużyteczne - nie ma tam opcji rezygnacji z abonamentu ;) ), trzeba to zrobić pisemnie (z doświadczenia wiem, że najlepeij listem poleconym z potwierdzeniem odbioru, bo mataczą na temat wpłynięcia rezygnacji. ) Potem trzeba czekać 3 miesiace i oczywiście jeśli się rezygnuje przed wygaśnięciem umowy to zapłacić karę (czyli "oddać" warunki promocyjne umowy np. to że miało się włączone jakieś dodatkowe kanały na poczatku umowy).
Warto dodać również fakt, że pracownicy infolinii informowali klientów, że wypowiedzenie umowy poskutkuje naliczeniem kary umownej... Ja dowiedziałem się również od bardzo "miłego" pana z infolinii, że moje wysłanie wypowiedzenia wcale nie jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy, ponieważ C+ może wypowiedzenia nie przyjąć (SIC!)