Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~byly klient

    Od czasu kiedy vectra straszyla mnie sadami, komornikami za NIBY niezaplacona fakture (przypomnialo im sie nagle po 3 latach i zazadali dowodu wplaty!) od tego czasu nie chce miec z nimi nic wspolnego. NIGDY! Przykro mi bardzo, ale dla mnie to zlodziejstwo!

    21-03-2012, 05:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xxl

    Ja jutro rozwiąz ujeumowę z nimi i cały blok za sobą pociągne :) Naiwni niech wierzą że to pomyłka

    06-12-2011, 22:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ewa

    Vectra, ah Vectra. Pomyłek przy nliczaniu mnóstwo! Już drugi raz w przeciągu pól roku naliczyli mi podwójne faktury! Za drugiem razem nawet z odsetkami, bo według nich to ja się opóżniłam. Chcę zwrotu nadpłaty wynikającej z ich błędów oraz zwrotu opłat pocztowych, które musiałam ponieść przy opłacaniu tych faktur. Zwrócić nadpłatę mogą, ale najlepiej gdybym odwołała zlecenie w banku i w ten sposób chcą mnie jeszcze poganiać. Nie odpuszcze tym razem ja ich pogonie! Tym bardziej, że nie otrzymałam odpowiedzi na 2 moje skargi. Vectra, żadnej uczciwości wobec klienta. A może teraz to oni mi powinni płaćić karne Odsetki! Ciekawa jestem co oni na to! Jak klient popełni pomyłkę, lub nie oplaci zarunku wiedzą co robić mają na to odpowiednie procedury, ale jak firmie się zdazy to już nie koniecznie! Bo niby za nimi stoi prawo, a ja jako klient mam tylko płacić i co miesiąc sprawdzać czy tym razem nic ciekawego nie wyskoczyło! Jagby wszystkie rachunki zabierały mi tyle czasu co Vectra to bym nie miała czasu ani na obowiązki domowe ani na naukę ani na pracę. Nie ma co gratuluję podejści do klienta! a na rachunkach piszą Dajemy więcej i płać o czasie bez stresu i bez odsetek! Jaże nietrafne w tym wypadku słowa.

    06-12-2011, 22:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Zombie
    [w odpowiedzi dla: ~xyz]

    Co kolega pewnie pracuje w Vektrze albo ktoś z rodzinki :)

    31-10-2011, 12:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Alfons

    Prawda, prawda... te disconnecty są strasznie irytujące, do tego zawieszający się modem (lampki mrygają, neta nie ma). W ostatnich dniach także jakiś dziki routing przez pół świata do TPSA, większość tych akcji dzieje się w nocy, a co na to support? "Prosimy dzwonić wtedy, kiedy jest awaria". Przypomnę, że ich ułomne biuro obsługi pracuję od 8 do 20 w tygodniu. Do tego wszystkiego dochodzi overselling, niedziela wieczór z obiecanych 16Mps jest może 1/3 tego. Masaakra.

    29-10-2011, 18:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)