Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • internet
    m
    Użytkownik DI internet (31)

    ING jeszce kilka poprawek powinien wpraowadzić www.all-bank.pl by bank byl naprawde przyjazny

    08-03-2012, 13:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kamil

    To była wpadka ale na system tarnsakcyjny ing za bardzo narzekac nie mozna
    http://banko(...)-slaski/
    mam konto direct i sobie chwale.

    29-11-2011, 14:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Anonim

    Kompletna klapa nie tylko dla niewidzących. System całkowicie przebajerowany wodotryskami, grafiką, układem. Łatwość obsługi, intuicyjność - tego tu teraz próżno szukać. Stara wersja nie była przekombinowana, szybka, łatwa, intuicyjna - tak jak być powinno. Teraz jedno klikniecie i system przeładowuje kilkanaście sekund całą stronę tylko po to żeby załadować "bajery". Tragedia...

    11-03-2011, 16:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wilku

    @raj, nie we flashu tylko we flex, co nie wyklucz dostepu dla osob niepelnosprawnych.

    09-03-2011, 09:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Plusiu

    Myślę, że w związku z zaistniałą sytuacją, okaże się niebawem jak to w istocie jest u nas w kraju z tą kulturą bankowości, gdzie ona jest wyższa, a gdzie chowa się gdzieś w piwnicy.

    Przykre tylko jest to że niepełnosprawni, muszą szukać poparcia u czwartej władzy, gdyż ich samych się lekce waży.

    08-03-2011, 15:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)