Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~babcia

    TP bardzo się zawiodłam pracownicy zero pomocy i szacunku dla klienta walczę z tp od kilku miesięcy i nic odradzam ich usługi jest wiele firm które z checią przyjmą nowego klienta a tp niech się zwija

    16-04-2012, 11:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Roni

    Witam, internet Netii na kablach TP to porażka, zarówno jeśli chodzi o pomoc ze strony konsultantów Netii - otrzymuję sms-y od Netii, że "Informujemy, iż Państwa zgłoszenie jest weryfikowane przez nasz dział techniczny, prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na ponowny kontakt z naszej strony" i... później telefon od konsultanta z pytaniem: "czy już jest wszystko w porządku" (chodzi o zrywanie połączeń), odpowiadam, że niestety nadal nie i tak od ponad 2 m-ce. Na początku stwierdzili, że mam problemy z routerem, po wymianie nic się nie zmieniło. Po ponownych telefonach do Netii, ponoć "przepięto" moją linię przez TP i pojawił się gorszy problem: brak możliwości łączenia się z bankami. zadzwoniłem ponownie do Netii - konsultant kazał mi "coś" poprzestawiać na routerze, ale niestety skończyło się porażką. Poprosiłem więc, aby pomógł mi w ponownym ustawieniu routera, ale niestety - stwierdził, że to nie jest w jego kompetencjach. Stwierdził, abym zlecił to informatykowi, skoro się na tym nie znam... Uprzejmie podziękowałem za rozmowę :) i składam wypowiedzenie... Z pewnością Netia to niesamowita porażka. Pozdrawiam i...nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z Netią.

    09-02-2012, 21:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pawcio

    witam serdecznie
    mogę tylko w jednym skrócie napisac , iż firma Netia a zarazem pracownicy są nie kompetetni wobec osoby , która zamierza dostac od nich internet
    ja jestem tego przykładem
    wysłalem smsa na num 4144 , z prosba o zadzw do mnie , gdyż chciałem wziąc internet od Nestii
    wczesniej internet posiadałem/posiadam w TP
    umowa z Tp konczy mi sie 8.11.2011 r
    smsa wysłałem do Netii dnia 8 lub 10.10.2011
    osoba( kobieta) zadzwoniła do mnie
    Powiedz iż chciałby włąsnie wziąc internet od nich9czyli netia)
    powiedziała ta Pani iz z firma Tp( o czym powiedz jej że własnie konczy mi się umowa z TP) skontaktuje się aby to oni(firma Netia) rozwiazała za mnie umowe zTp.

    nie znałem dokładnie swojego num tel dom prosięłm o zadzwonienie za kilka minut aby wyslano dla mnie umowe do podpisania własnie z nimi ( z firma Netia)
    Niestety nie odzwoniono do mnie czekałem 3 tyg az do momentu wysłania do nich kolejnego smsa aby oddzwonili
    i pech chciał jak chciał zadzwoniła ta sama osoba co wczesniej rozmawiałem
    osoba ta zadzwoniął dopiero 2.listopada 2011
    sms został wysłany do Netii w sobote 20.listopada.2011
    była strasznie zdzwiniona
    znała juz moje dane
    wiec
    powiedz ze już wysyła umowe
    ja oczywsice poprosięłm ta Pania aby zadzwoniąl do za 8 min
    niestety nie zadzwoniłą
    Na drugi dzien wysłałem kolejnego smsa( już 3-go) do Netii o kontakt
    byłem mocno zdenerwowany
    odzwonili do mnie w pt 4.11.2011r
    odrazu poprosięłm o rozmowe z kierownikiem
    oczywscie przełaczono mnie
    tłumaczyli sie ze nie wiedzą dlaczego tak sie stało
    ja powiedz im aby przesłuchali cała moja rozmowe jak przebiegała z tą Pania( Pani kierownik) powiedziaął mi ze nie jest wstanie odtworzyc rozmów??!!
    czaicie ludzie??
    nie są wstanie odtworzyc??
    no smieszne to jest dla mnie jak rozmowy są zawsze nagrywane!!!
    jak nei sa nagrywane to osba która ze mna rozmawiaął podpisuje sie i wiedza kto jest w pracfyw tym okresie i kto do kogo dzownił...
    sa śmieszni
    i to baaaardzo
    zaproponowała mi Pani kierwonik( o ile to była POani kierownik) internet na probe!!
    po takim czymś??
    neistety ne zerwałem umowe z TP gdyż zawsze jest okres wypowiedzenia m-c
    a stalo się tsak jak sie stało..
    niestety i stety
    Ja ostrzegam w moim imieniu na ta firme Netia
    nie bądcie nie umyslni postępowania z nimi..
    oszukują ludzi
    naprawde i traktuja jak jakies "śmiecia"
    Firma Netia
    tez mi cos...

    pzdr osoby które przemysla to co napisałem i zrozumeja , że klienta trzeba zdobywac a nie traktowac go po chamsku..

    06-11-2011, 00:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Trivette

    No niestety Netia i TP to niezłe gó**o. Miałem mieć 20 MB/s, to Internet w ogóle nie działał, a jak zmniejszyli na 6 MB/s to mam teraz 0,1 - 0,4 MB/s. Zgroza!!! :mad: Telefony do nich co drugi dzień od dwóch tygodni nic nie dają. Jeśli ktoś ma możliwość wyboru to stanowczo odradzam.

    14-07-2011, 03:31

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Patryk

    Moi mili!

    Pierwsza informacja. Otóż podwykonawca na terenie Warszawy TPSA to: http://www.elser(...)ex2.html

    Dodatkowe info: Instalator, który stawił się u mnie, powiedział mi, że pracuje na usługi Netii, jednakże miał logo tpsy na swoim "kombinezonie".

    Informacja ze strony internetowej:

    ul. Cedrowa 33
    04-533 Warszawa
    kontakt_(at)_elservice24.com

    Nie dziwi was brak numeru telefonu?

    Główny oddział: Rzeszów

    Elservice24 Sp. z o.o.

    ul. Langiewicza 29
    35-021 Rzeszów
    tel. (17) 854 13 15
    tel. (+48)503 157 536
    fax. (17) 854 13 15
    kontakt_(at)_elservice24.com

    Z obserwacji podczas reperowania mojej usługi zdążyłem zauważyć długi zwój kabla. Mieszkam na piątym piętrze i powiem wam szczerze, że mam wrażenie, że ten człowiek puszcza ten kabel z samego parteru.

    A propos podwykonawców. Wszyscy doradcy w dziale technicznym Netii, czyli: 801 802 803, numery wewnętrzne: 2 (abonencka), 1 (dział techniczny), 9 (połączenie z doradcą). Mówią tak: "Proszę Pana, na my wysyłamy to zgłoszenie dalej, i ten dział rozdysponowuje te zgłoszenia między podwykonawców na teren całej Warszawy", na co padło moje pytanie zwrotne: "A czy można w jakiś sposób skontaktować się z tym działem?" odpowiedź: "Proszę Pana, my wysyłamy do nich to wszystko drogą e-mail'ową".
    Reasumując, nie ważne co byśmy robili tak czy inaczej my jak i Netia, mamy związane ręce całkowicie, jeżeli nasze łącze jest puszczone na kablach TPSA. Jednakże, firma, którą zaprezentowałem wcześniej jest jedyną nadzieją, na ruszenie naszego zgłoszenia i potężna dawka słownictwa wskazanego pod ich adresem może wlać im trochę oleju do głowy oraz reakcji.

    Usterka Zreperowana, po przeprowadzeniu SpeedTestu na stronie: http://www.speedtest.net/ z serwerem w Warszawie z 20MB okazało się, że mogę mieć tylko 15MB, lepsze to niż nic, oczywiście cena obecnego abonamentu ulegnie zmianie, z 89zł na zobaczymy ile (wziąłem internet z telefonem).

    Na pocieszenie instalator powiedział mi kiedy już wychodził, bo zacząłem się z nim kłócić na temat tego ile można na nich czekać (a czekałem ponad miesiąc), że:

    "Pan to i tak ma szczęście, rekordzista czekał 4 miesiące."

    Myślałem, że nie wyrobie, ale ze stoickim spokojem odpowiedziałem:

    "Nie ma się czym chwalić."

    Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że mój komentarz pomoże niektórym z was.

    W razie pytań, piszcie na e-mail: budziuch_(at)_gmail.com

    15-02-2011, 15:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)