@Andk
> jako jedyni mają 24-godzinne Biuro Obsługi Klienta
Bzdury gadasz. Inni polscy usługodawcy też tak pracują. Jesteś na garnuszku Home, że wprowadzasz w błąd?
Ja tak pracuję od kilkunastu lat. Pomoc jest dostępna stale i ew. prośby i problemy są rozwiązywane na bieżąco przez cały ten czas.
Śmiać mi się chce z powyższych komentarzy. 14 dni okresu próbnego to czas stanowczo za krótki.. na co? Na utworzenie nowego konta email, podpięcie domeny i przeczytanie w Panelu konta, że ma ono 2 adresy office_(at)_domena.pl praz office_(at)_serwer.home.pl - już tutaj widać, że konto dziedziczy adresy we wszystkich domenach. Korzystam z usług firmy home.pl od bardzo dawna, jako jedyni mają 24-godzinne Biuro Obsługi Klienta, wystarczy zadzwonić, napisać maila albo zacząć rozmowę na czacie aby po chwili mieć już rzeczową odpowiedź na postawione pytanie. Czytelnik, który pisał ten list do DI jest chyba jakimś leniem.. skoro 14-dni było dla niego zbyt krótkim czasem aby nawiązać kilkuminutową rozmowę z home.pl. Gdy zamawiam usługi w home.pl i czas testowy okaże się zbyt krótki, dzwonię do home.pl i bez żadnych problemów przedłużają okres testowy..
Co do powyższych komentarzy.. wymagacie funkcjonalność której serwer nie posiada.. może nie będzie posiadał, technicznie jest to do wykonania jednak być może z powodów marketingowych nie. Serwer nie jest do dalszej odsprzedaży, w końcu to hosting współdzielony i jakieś limity musi mieć.
Otrzymałam następujące wyjaśnienie sytuacji od Marcina Kuśmierza, Dyrektora Zarządzającego home.pl: Z informacji które udało mi się uzyskać w naszym Dziale IT wynika iż u wybranych użytkowników występował incydentalny problem z odczytem określonego, rzadko spotykanego, typu pliku PDF. Po otrzymaniu zgłoszenia problem został zdiagnozowany i usunięty. Nie miały natomiast miejsca zdarzenia opisane w poprzedniej korespondencji a związane występowaniem problemu w szerokim zakresie - w szczególności z odczytem popularnych plików PDF (wyciągi bankowe itp).
Przedwczesna radość opanowaliśmy natłok maili, które home.pl pownie "wysłał" do nazych klientów pocztowych. Jednak bieżące maile z załączninkami pdf cały czas są niszczone przez home.pl. helpdesk home.pl tłumaczy że robi wszystko dla "dobra" klienta. Ciekawie pojmują dobro klienta
- paraliż firmy w związku z brakiem istotnych informacji zawartych w pdf'ach
- paraliż łączy związany z nagłym ponowieniem wysyłania tysięcy maili, które już dostaliśmy.
http://home.pl/firma/iso
Gratuluje im certyfikacji
W dziesiątym dniu coś im się udało w home.pl z ruszeniem załączników pdf ale z jednej wtopy wyprodukowali klientom paraliż dla klientów. Bez zapowiedzi i ostrzeżeń ponowili dostarczanie do klientów pocztowych staych maili nie wiadomo na jakiej zasadzie je klasyfikowali schodziły "losowo" różne z załącznikami i bez nich. Od rana zostałem zasypany setką maili czekałem radośnie aż zleci mi ponad 50MB. Do firmy dotarłem później żeby nie słuchać ###%^$&@%### pod adresem home.pl z ust moich współpracowników ;)).
Ciekawe kiedy zapanują nad tym swoim chaosem?