Zgadzam siê w 100%. Mia³em to samo. Cwaniaki z OVH zablokowali mi strone tak jak Tobie i podobne teksty otrzyma³em w odpowiedzi na reklamacje. Otó¿ mog³em przeczytaæ (oryginalne cytaty z korespondencji):
"Dostêp do serwera zosta³ ograniczony ze wzglêdu
bezpieczeñstwa - z powodu zbyt du¿ej ilo¶ci operacji wej¶cia/wyj¶cia
na serwerze g³ównym. To spowodowa³o ograniczenie dostêpu równie¿
dla innych u¿ytkowników. W takiej sytuacji niemo¿liwy by³
wcze¶niejszy kontakt z Panem, aby rozwi±zaæ ten problem.
W ramach us³ugi hostingu dostarczyli¶my Panu dostêp do platformy, a
jego ograniczenie wynika z problemu le¿±cego po Pana stronie."
No tak. Po mojej stronie, bo mog³em sobie stronke domow± za³o¿yæ ze zdjêciami z wakacji. Nie wiem ile pod koniec by³o u mnie wy¶wietleñ, ale zaczyna³em ca³kiem fajnie zarabiaæ na serwisie. Teraz jestem w sytuacji bez wyj¶cia. Moge albo swoj± dzia³alno¶æ porzuciæ, albo ulec szanta¿owi OVH. Bo zaproponowali mi uk³ad, w którym przeszed³bym na VPS (Virtual Private Server) który jest 3 razy dro¿szy ni¿ to co mia³em wykupione dotychczas (do tej pory mia³em u nich hosting www pro 100gb).
Cyt:
"W takiej
sytuacji nie ma Pan prawa do rozwi±zania umowy. Jedyna mo¿liwo¶æ to
przeniesienie danych na serwer fizyczny, na którym projekt bêdzie
niezaleznie hostowany (np. serwer VPS)."
Tak jak kolega wy¿ej - Odradzam stanowczo. OVH to nieuczciwa, nierzetelna firma.
Pamiêtam ich has³o "1000 Multidomen w ofercie hostingu pro".
Kpina skoro na jednej domenie ju¿ robi± problemy przy wiêkszej ilo¶ci ods³on. Dno i ¿enada - szkoda s³ów, nerwów i pieniêdzy.
Jeżeli idzie o wybór firmy zajmującej się hostingiem stron, to przede wszystkim nie polecam OVH. Naciąłem się bardzo mocno, kiedy z powodu cyt. "too much i/o on infrastructure " zawiesili mi usługę i poradzili "przenieść dane na inną platformę". Zbyt dużo wyświetleń strony i stajemy się dla OVH zbędni, gdyż zamiast nas, mogą mieć kilkunastu innych klientów którzy mają 10 wyświetleń strony dziennie (ja miałem na swoim portalu około 20 tyś). Unikajcie ich - próbowałem wyjaśnić sprawę w dziale technicznym, ale mieli mnie w "głębokim poważaniu", a usługa pozostaje zawieszona