Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rynek gier

  • Fascynująca historia rozwoju automatów do gier


    rawpixel.com
    Automaty do gier są obecnie najbardziej rozpoznawalnymi grami losowymi na całym świecie. Mimo że za zabawy bardziej wysublimowane uważa się popularne gry stołowe, to liczby mówią same za siebie — dziesiątki tysięcy gier, obłożenie na poziomie 90% w  każdym kasynie internetowym oraz rekordowe wygrane. Sloty aktualnie rządzą i odpowiadają za większość oferowanych bonusów. Przykładem może być Ice Casino kod promocyjny bez depozytu, który umożliwia bezpłatną rozgrywkę na slocie z potencjałem uzyskania prawdziwej nagrody.  więcej
    19-09-2023, 13:57, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Czy gry na komórkę zastąpią konsole i PC?


    Xsolla
    Rywalizacja pomiędzy konsolą a komputerem pod kątem gier może zostać przerwana przez coraz bardziej zaawansowane telefony komórkowe – to najczęściej używane urządzenie do takiej rozrywki wśród młodych. Według prognoz agencji Spicy Mobile rynek gier mobilnych w 2023 r. osiągnie wartość 100 mld USD. Warto wiedzieć, że już w tym momencie wartość gier mobilnych jest wyższa niż komputerowych i konsolowych razem wziętych. Tempo wzrostu przyśpieszyło m.in. przez pandemię. Jaki więc będzie kolejny rok dla branży gier mobilnych?  więcej
    13-01-2022, 15:11, pressroom , Lifestyle
  • Polska liczy się coraz bardziej wśród producentów gier komputerowych


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Pod względem sprzedaży Polska zajmuje 23. pozycję na świecie, ale rodzime studia i producenci gier coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję na globalnym rynku. Krajowy rynek gier jest wyceniany na około 500 mln dol. i rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie.  więcej
    05-03-2019, 17:14, jr, Pieniądze
  • Kto depcze po piętach gigantom branży gamingowej


    natureaddict/pixabay
    Gry na smartfony ściągamy na potęgę. Jak wynika z najnowszych badań firmy Sensor Tower, tylko w pierwszej połowie bieżącego roku wartość rynku aplikacji mobilnych na świecie sięgnęła blisko 35 mld dolarów. Polacy mimo znikomego ułamku w światowych wynikach gonią czołówkę, czego dowodem jest wrocławskie studio deweloperskie.  więcej
    27-07-2018, 18:07, Nika, Pieniądze
  • Czy to ziemia obiecana dla polskich twórców gier?


    sik-life/pixabay
    Polska w branży elektronicznej rozrywki radzi sobie dobrze. Nie łatwo jest jednak wybić się w świecie gier i zarobić na własnej produkcji. Czy pojawienie się nowej niszy w tym pomoże?  więcej
    10-07-2018, 16:50, Nika, Pieniądze
  • Gry mobilne zdominowały rynek gier


    natureaddict/pixabay
    Gry odpowiadają za większość przychodów na rynku aplikacji mobilnych. Ponadto gracze wydają zdecydowanie więcej na gry mobilne niż na produkty z tej kategorii dostępne na komputerach stacjonarnych i konsolach.  więcej
    08-06-2018, 21:37, Nika, Technologie
  • Techland tworzy nowe centrum badań i rozwoju za 40 mln złotych


    Techland
    Techland, polski i światowy wydawca, a przede wszystkim producent wysokobudżetowych gier, rozbudowuje własne centrum badań i rozwoju. Głównym celem przedsięwzięcia jest wsparcie badań, których efekty wykorzystywane są przy tworzeniu nowych tytułów. Nowe centrum badań i rozwoju powstanie do końca listopada 2020 roku.  więcej
    28-04-2017, 11:20, Anna Łada-Grodzicka, Pieniądze
  • Cloud Technologies zamierza w tym roku inwestować w gry mobilne

    Spółka deklaruje, że przygląda się kilku podmiotom na rynku i nie wyklucza zakupu firm, których działalność powiększy atrakcyjność jej biznesu. W połowie roku firma chciałaby się przenieść z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy.  więcej
    19-01-2016, 16:18, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Biznes w Akademii Ganymede

    W najbliższy czwartek, 11 czerwca, rusza kolejne spotkanie miłośników branży gier komputerowych w Akademii Ganymede.  więcej
    09-06-2015, 10:19, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Darmowe gry mobilne dają zarobić


    Shutterstock.com
    Segment gier mobilnych rozwija się szybciej niż tradycyjnych, dlatego na te produkty stawiają polscy producenci. Szczególnie perspektywiczny jest rozwój gier free to play, które oferują darmową rozrywkę. Odpowiadają one za ponad 90 proc. przychodów z gier mobilnych.  więcej
    20-03-2015, 21:10, NEWSERIA, Pieniądze
  • Silnik Unreal Engine 4 dostępny za darmo. Producent i tak może zarobić

    Silnik gry Unreal Engine 4 został udostępniony za darmo przez firmę Epic Games. Można go użyć we własnych grach i innych projektach, a zapłacimy za silnik, tylko jeśli nasz projekt nieco zarobi.  więcej
    03-03-2015, 10:26, Marcin Maj, Pieniądze
  • Valve stworzy Linuksa dla gier - SteamOS. To oderwie graczy od Windowsa?

    Twórca Valve od dawna mówił, że Linux zastąpi Windowsa na rynku systemów gier. Najwyraźniej chce on przyłożyć rękę do tej zmiany. Valve zapowiada wydanie własnego systemu SteamOS.  więcej
    24-09-2013, 13:31, Marcin Maj, Technologie
  • Jak wygląda branża deweloperów gier w Polsce? Opowiada Lidia Janoszka z Ganymede

    Jeśli interesuje Cię, kto w Polsce tworzy gry, jak wygląda ich finansowanie, na których uczelniach można studiować tworzenie gier, jaki jest koszt pozyskania jednego gracza na Facebooku, w którym portalu nie płaci się prowizji za wstawienie gry, co to jest Social Hardcore, czy HTML5 wyprze Flash oraz wiele innych tematów związanych z rynkiem deweloperów gier, to zapraszamy do obejrzenia wywiadu.  więcej
    10-09-2012, 15:29, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • GIT: kobiety grają, ale nie codziennie, jak mężczyźni


    Dominic / lic CC
    Mężczyźni dwa razy częściej płacą za gry, bardziej przywiązują wagę do wersji pudełkowych gier i nieco częściej niż kobiety decydują się na kupno gier na aukcjach internetowych. Mężczyźni, jeśli grają, to codziennie, a co dziesiąty poświęca na grę więcej niż 20 godzin tygodniowo - wynika z raportu Game Industry Trends 2011 wydanego przez NoNoobs.pl.  więcej
    15-01-2012, 11:44, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Trzydziestolatkowie napędzają rynek gier


    Dominic / lic CC
    Wart 1 mld zł rynek gier rośnie o 15-20% rocznie głównie dzięki graczom powyżej 25. roku życia. Stanowią oni połowę klientów. Taka rozrywka to już nie wstyd, ale alternatywa dla telewizji.  więcej
    28-12-2010, 11:04, Forsal.pl, Technologie
  • Wirtualne światy mogą dać prawdziwe pieniądze


    Dominic / lic CC
    Wartość polskiego rynku gier komputerowych jest szacowana na setki milionów złotych. Ale krajowi twórcy chcą rywalizować z największymi na świecie, bo tu do wzięcia są już miliardy dolarów.  więcej
    06-11-2010, 11:43, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Intel prezentuje „chmurowy” ray tracing w grach (wideo)


    Dominic / lic CC
    Intel widzi przyszłość, gdzie gry na urządzeniach mobilnych mogą zostać wzbogacone przez „intelowskie” serwery działające w internetowej „chmurze”.  więcej
    20-09-2010, 22:13, paku, Technologie
  • Rozpoczął się siódmy sezon Cyberareny 36i6

    Wystartowała siódma edycja rankingowych rozgrywek internetowej platformy Cyberarena 36i6, gdzie każdy miłośnik gier komputerowych może zupełnie za darmo rywalizować z graczami z całego kraju o cenne nagrody rzeczowe. Miesięczne współzawodnictwo na specjalnie przygotowanych serwerach publicznych odbywać się będzie w dwie popularne gry multiplayer – Counter-Strike 1.6 oraz Counter Strike: Source.  więcej
    01-04-2010, 01:09, kg, Lifestyle
  • Producenci gier komputerowych wychodzą z kryzysu


    Dominic / lic CC
    Po ubiegłorocznym kryzysie, w tym roku Polacy zaczynają kupować więcej nowych gier. Branża liczy, że rynek się odbije i zbliży się wartością do rekordowego 2008 roku, kiedy na nowe tytuły wydano 600 mln zł.  więcej
    09-02-2010, 21:36, Michał Fura, Technologie
  • Netia wchodzi w sprzedaż gier

    Netia we współpracy z Grupą Onet.pl uruchomiła internetowy sklep z grami komputerowymi. Co ciekawe, w przypadku klientów Netii cena zakupionych gier będzie doliczana do abonamentu za internet.  więcej
    29-08-2009, 13:04, dk, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)