Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

prosument

  • T-Mobile odpowiada klientowi na YouTube i sprawa się rozmyła

    Pewien klient T-Mobile nagłośnił na YouTube swoją reklamację, wzbudzając serię pytań o praktyki operatora. T-Mobile odpowiedział klientowi na YouTube, potem znów odpowiedział klient i... sami to zobaczcie.  więcej
    28-03-2014, 13:34, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamacja na YouTube. Tak T-Mobile wciska dodatkowe usługi

    Operator wciska ukradkiem płatną usługę i utrudnia rezygnację - wszyscy to znamy, ale pewien klient T-Mobile postanowił o tym opowiedzieć na YouTube. Nagłaśnianie takich spraw nie jest bez znaczenia.  więcej
    19-03-2014, 10:54, Marcin Maj, Lifestyle
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Gemius: Robiąc zakupy, korzystamy z opinii internautów


    © rolphoto - fotolia.com
    Większość użytkowników internetu, zanim zdecyduje się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czyta opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów - wynika z badań przeprowadzonych przez Gemius. Pomimo że na razie tylko co szósty z nas komentuje w sieci produkty i usługi, to analitycy są zdania, że prosumenci rosną w siłę.  więcej
    28-10-2009, 11:48, kg, Pieniądze
  • Stajemy się prosumentami?

    Ponad połowa polskich internautów sugeruje się opiniami innych użytkowników sieci podejmując decyzję zakupową. Największy wpływ na nasze decyzję mają komentarze na aukcjach oraz opinie w sklepach internetowych - wynika z badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA.  więcej
    04-01-2008, 13:03, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)